הרצח באשדוד: 2 חשודים נעצרו בטבריה, 3 חשודים בסיוע

שעות אחרי שהרופאים בבית החולים אסותא בעיר נאלצו לקבוע את מותו של הקורבן, צעיר בן 26, שננטש על-ידי רכב שנמלט מהמקום - הצליחה המשטרה לשים את ידיה על חמישה חשודים: ארבעה מהם בני 18-20. חשוד נוסף הוא אביו של אחד מהם, בן 57

זירת ניסיון הרצח באשדוד
ניידת משטרה באשדוד (ארכיון) | צילום: דוברות המשטרה

חשד לרצח באשדוד: פצוע ירי הובא אמש (חמישי) לבית החולים אסותא באשדוד באמצעות רכב שהשאיר אותו שם ונמלט. לאחר מאמצים רפואיים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הבוקר נמסר מהמשטרה: "בתום מצוד לילי של כוחות המשטרה, נעצרו לחקירה 5 חשודים שיובאו להארכת מעצרם. זמן קצר לאחר מקרה הרצח שאירע אמש בעיר אשדוד, קיים מפקד מרחב לכיש, נצ"מ ברק מרדכי הערכת מצב מיוחדת, שבסיומה הטיל את החקירה על היחידה המרכזית בלכיש.

"בנוסף, חוקרי המשטרה הצליחו להגיע לזהות הקורבן תושב אשדוד כבן 26. לאורך הלילה בוצעו מגוון רחב של פעולות חקירה ע"י חוקרי הימ"ר, תחנת אשדוד, יחידת יואב ויחידות מחוזיות, שהובילו לאיתור זירה ברובע ד' בעיר, ונאספו ראיות וממצאים. עם התקדמות החקירה, אותרו זהויותיהם של 5 חשודים מעורבים, וכוחות המשטרה ניהלו אחריהם מצוד, שבסיומו שני החשודים המרכזיים נעצרו לחקירה בחשד לרצח, כשהם לפי החשד מסתתרים בטבריה, וכן שלושה נוספים שנעצרו באשדוד בחשד לסיוע, שיבוש והעלמת ראיות".

לפי המשטרה נתפסו גם שני רכבים שלפי החשד היו מעורבים. ארבעה מהחשודים הם בני 18-20, חשוד נוסף הוא אביו של אחד מהם - בן 57. כולם תושבי אשדוד ואשקלון. הרקע לרצח, ככל הנראה, הוא סכסוך פלילי שהתגלע בין הצדדים. כלל החשודים יובאו לבית משפט השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם. צפויים מעצרים נוספים.

כמו כן, יוסף חלמי יוסף, בן 20 מהמועצה המקומית דבוריה שבגליל התחתון, נרצח ביריות בזמן שהתארח אצל חבריו. הוא פונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה, אך במהלך הלילה הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. עוד במהלך הלילה נפצע קשה נער בן 17 מאום אל פחם מירי שנורה לעבר מכוניתו סמוך למחלף עירון. הוא פונה לבית החולים הלל יפה בחדרה. המשטרה חוקרת את נסיבות הירי.

אמבולנס
אמבולנס (ארכיון)

בכפר ג'דיידה-מכר שבגליל המערבי נפצע גבר בן 29 באורח בינוני-קשה מירי, ופונה למרכז הרפואי לגליל מערבי בנהריה. המטרה פתחה בחקירה והחלה באיסוף ממצאים מהזירה לצד סריקות לאיתור חשודים.