חשד לרצח: גופה אותרה בירידות לצומת הערבה

גבר כבן 40 נמצא דקור על מכסה מנוע של מכונית בירידות לצומת הערבה. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותו. במשטרה חוקרים חשד לרצח, צוותי מז"פ החלו באיסוף ממצאים בזירה

זמן צפייה: 00:22

חשד לרצח בנגב: גבר בשנות ה-40 לחייו נמצא הבוקר (שבת) ללא רוח חיים כשהוא דקור בבטנו וגופו, על מכסה מנוע של מכונית בירידות לצומת הערבה בכביש 25. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום קבע את מותו. זהותו של האיש עדיין לא ידועה.

שוטרים הוזעקו לזירה ופתחו בתחקור האירוע תוך ביצוע זריקות, ובנוסף חוקרי מז"פ החלו באיסוף ממצאים. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע ובודקת חשד לרצח. בתום הערכת מצב שערך בזירה מפקד מרחב הנגב, תנ"צ נחשון נגלר, הוטלה החקירה על ימ"ר נגב.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-and-justice-part-2201151327' autoplay='0' credit='דוברות מד"א' desc='זירת הרצח בירידות לכביש הערבה' poster='' kid='1_stqw4fgs' duration='11']

חובש בכיר במד"א אלדד צרפתי סיפר: "הגבר שכב מחוסר הכרה בצד הדרך והוא ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

זירת הרצח בירידות לצומת הערבה
זירת הרצח בירידות לצומת הערבה | צילום: דוברות המשטרה

מפקד תחנת דימונה, סנ"צ משה זריהן, אמר בזירה: "סמוך לשעה 11 בבוקר התקבל דיווח על אדם במצוקה. כוחות רפואה וכוחות משטרה שהגיעו למקום קבעו את מותו. כרגע אנחנו נמצאים בעיצומה של חקירה מורכבת".

חשד רצח לרצח ירידות צומת הערבה נגב
זירת הרצח בירידות לצומת הערבה | צילום: צילום: תיעוד מבצעי מד''א