30 שנות מאסר לגבר שרצח את חברו וגרר את גופתו לחדר האשפה

רון נחום (59) הורשע ברצח ארטיום ווילוב ביום הולדתו ב-2018, וכן בשיבוש הליכי משפט. בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר עליו 30 שנות מאסר. כשבועיים אחרי הרצח - נמצאה גופת הקורבן באתר הפסולת בחירייה

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

חמש שנים אחרי שרון נחום, תושב רמת גן בן 59, רצח את חברו ארטיום ווילוב ביום הולדתו וגרר את גופתו לחדר האשפה - גזר עליו היום (שלישי) בית המשפט המחוזי בתל אביב 30 שנות מאסר. נחום הורשע גם בשיבוש מהלכי משפט. גופתו של ווילוב אותרה כשבועיים אחרי הרצח באתר הפסולת חירייה.

לפי כתב האישום, נחום דקר למוות את ווילוב בדירתו ב-9 בינואר 2018, לאחר שבילה עמו כאמור במסיבת יום ההולדת של הקורבן. ככל הידוע, המניע לרצח היה קנאתו של נחום, שגברה עליו בשל קשריו של המנוח עם אישה. לאחר שרצח את ווילוב, נחום שב לדירה כדי להעלים ראיות.

״עבירת הרצח היא מהעבירות החמורות והקשות, בוודאי כאשר עסקינן ברצח של אדם צעיר שחייו נגדעו ביום הולדתו באופן סתמי", נכתב בהחלטת בית המשפט.

ארטיום ווילוב
ארטיום ווילוב | צילום: באדיבות המשפחה

לאחר מתן גזר הדין אמרה עו"ד ליהי מלצמן, מפרקליטות מחוז תל אביב, כי "לא רק שהנאשם רצח, אלא גם התייחס באופן שאינו מכבד את המנוח בעת שזרק אותו לאשפה במערומיו. בשונה מתיקים אחרים, לא נכחה באולם משפחת מנוח ואף אחד לא זעק למעשה את זעקת מותו של המנוח שחי בשולי החברה עם נסיבות חיים לא קלות".