חשד לרצח בצפון: גבר בן 40 נמצא מת ליד צומת שבע

אחמד נוח תיתי, תושב הכפר בענה שבגליל, נמצא בכביש 85 ליד הכפר ראמה ללא סימני חיים עם פציעה חודרת, וצוות מד"א שהוזעק לזירה נאלץ לקבוע את מותו. הרקע לאירוע הוא סכסוך מוכר בין עבריינים, המשטרה פתחה בחקירה

זמן צפייה: 00:23

חשד לרצח בצפון: אחמד נוח תיתי, תושב הכפר בענה בן 40, נמצא ללא רוח חיים הבוקר (שני) לאחר שנורה בבכביש 85 סמוך לצומת שבע שבגליל. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותו ללא סימני חיים עם פציעה חודרת, ונאלץ לקבוע את מותו. הרקע לאירוע הוא סכסוך מוכר בין עבריינים, המשטרה פתחה בחקירה. כביש 85 נחסם לתנועה ועומסים נוצרו באזור.

חובש מד"א עלי שחאדה סיפר: "כשהגענו לצומת ראינו את הפצוע כשהוא מחוסר הכרה עם פציעה חודרת בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

אחמד נוח תיתי שנרצח בצומת שבע
אחמד נוח תיתי שנרצח בצומת שבע

עמותת יוזמות אברהם עדכנה כי 26 ערבים קיפחו את חייהם בשנת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מהם 24 אזרחים ושניים שאינם אזרחים. מבין כלל הקורבנות, 24 נורו למוות ו-9 מהם היו בני פחות מ-30.

כוחות המשטרה בזירת הרצח בדיר אל-אסד
כוחות המשטרה בזירת הרצח בדיר אל-אסד | צילום: דוברות המשטרה

אתמול נורו למוות שני גברים, מוחמד חסארמי בן 60 וכאמיל חסארמי בן 57, בכפר דיר אל-אסד שבגליל. המשטרה הוזעקה למקום בעקבות דיווחים על ירי לעבר המכונית בה ישבו הגברים, תושבי הכפר, ופתחה בחקירה בחשד לרצח. שני הנרצחים הם קרובי משפחה, והחשד לירי הוא בעקבות הסכסוך המתמשך בין חמולות בכפר בענה.