חשד לרצח בדרום: גבר כבן 40 נורה למוות בשגב שלום

המשטרה חוקרת את נסיבות המוות של גבר, ככל הנראה תושב השטחים, שנורה במועצה המקומית שסמוכה לבאר שבע. צוות רפואי שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותו במקום

זמן צפייה: 00:14

חשד לרצח בדרום: גבר כבן 40, ככל הנראה תושב השטחים, נורה הלילה (שבת) למוות סמוך לכיכר הכניסה ליישוב שגב שלום, ליד באר שבע. צוות מד"א שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותו במקום. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. במקביל, גבר בן 35 פונה למרכז הרפואי לגליל שבנהריה במצב בינוני לאחר שנדקר באזור הגב ובפלג גופו התחתון.

זהו המקרה השני של חשד לרצח השבוע, לאחר שביום ראשון נמצאו שלושה גברים ללא רוח חיים עם סימני ירי על גופם, במטעים הסמוכים לשמורת תל דן שבצפון. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע במקום את מותם של השלושה, חאמד חוסיין בן ה-30 מבענה, סאהר חסן בן ה-38 תושב סאג'ור וראמי אבו דאלאם, בן 41 מג'דידה מכר. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים. המשטרה פתחה בחקירה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"אולי ישנה את כללי המשחק": האם ויטמין D יעיל כחיסון לקורונה?

ההמלצה שניתנה לגנץ – ונדחתה: לברך בהקדם את ביידן על ניצחונו

בניגוד להנחיות: ראשי משפחות פשע חגגו בחתונה עם מאות משתתפים

ניידת משטרה
ניידת משטרה | צילום: דוברות המשטרה

יונתן לנקרי וטארק הייב, הפרמדיקים שהגיעו לזירה, סיפרו: "כשהגענו לשטח, הובילו אותנו לדרך עפר, שם ראינו שלושה גברים כבני 30 מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם פציעות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם".

כזכור, רק בשבוע שעבר אירעו כמה מקרי רצח בחברה הערבית. ביום רביעי היה זה ג'ומעה עיסא וחואח בן ה-42, שנורה למוות בלוד. בירי נפצע קל גם גבר כבן 50. יום לפני כן, היו אלה נוואף חאג' אשקראני, תושב טירה בן 23, ואדם זיאד אמון מירכא בן ה-20, אשר נורו למוות בשני אירועים שונים.