בנט ניצח בתביעה, הרב התנצל: "מבקש להדגיש כי הדברים שקריים"

רה"מ לשעבר ניצח בתביעת דיבה בבית הדין מול הרב שאולוב, שפרסם בעבר כי קיים ספק לגבי יהדותה של משפחת בנט. בית הדין פסק לזכות בנט, והרב פרסם התנצלות: "דברים אלו שנאמרו על ידי הגיעו לתפוצה רחבה, אני מצטער שאמרתי את הדברים ומתנצל מעומק לבי בפני משפחת בנט על עוגמת הנפש"

נפתלי בנט
נפתלי בנט | צילום: רויטרס

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט יצא בשורה של תביעות דיבה נגד כמה גורמים, ביניהם הרב שאולוב, שכתב בעבר כי בנט אינו יהודי. היום (רביעי) בית המשפט הכריע  וקבע כי על הרב שאולוב לפרסם התנצלות: "במהלך שנת 2022 פרסמתי כגנד רה"מ לשעבר, מר נפתלי בנט, וכגנד אמו, גב' מירנה בנט, מידע אותו קיבלתי שהתברר כלא נכון - כאילו יהדותם של אביו, אמו ומר בנט בעצמו מוטלת בספק".

"לאחר בדיקה, אני מבקש להדגיש כי דברים אלה שקריים", הודה הרב והמשיך: "דברים אלו שנאמרו על ידי הגיעו לתפוצה חבה, אני מצטער שאמרתי את הדברים הללו ומתנצל מעומק לבי בפני משפחת בנט על עוגמת הנפש שנגרמה להם בעקבות פרסום זה".

רה''מ נפתלי בנט בנאומו בטקס סיום קורס קצינים בבה''ד 1
נפתלי בנט | צילום: עמוס בן גרשום / לע''מ

עוה"ד עודד גזית ואלירם בקל שייצגו את רה"מ לשעבר אמרו לאחר פסק הדין: "חשוב שמבית המשפט יוצא מסר ברור של חורס נכונות להשלים עם הפצת שקרים, ובאופן ספציפי - שהטענות כאילו מר בנט הוא לא יהודי הן שקר מוחלט. מר בנט כבר הצהיר בעבר שאת הפיצוי שייתקבל הוא יעביר לתרומה".