"הצמידה סכין לצווארו": אם מואשמת שניסתה לרצוח את בנה בן ה-4

מכתב אישום, שהוגש נגד אזרחית מדינה מזרח אירופית, המתגוררת בנתניה, עולה כי התקרית אירעה בעקבות ויכוח קולני עם בן זוגה, שאיים לעזוב אותה - והיא בתגובה איימה לפגוע בבנם המשותף

פטיש בית משפט
פטיש בית משפט | צילום: אילוסטרציה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שני) נגד תושבת נתניה, בת 39, בגין ניסיון רצח בנה בן הארבע ואיומים על חייו. על פי האישום, האישה, אזרחית מדינה במזרח אירופה, המתגוררת עם בן זוגה ושלושת ילדיהם, נקלעה לוויכוח קולני עם בן זוגה, שבשיאו איימה לקפוץ מהחלון עם בנה ואף החזיקה סכין סביב צווארו.

מכתב האישום עולה כי הריב בין בני הזוג החל כשהיא רצתה לצאת לטיול עם בנה בן הארבע ובן זוגה התנגד משום שטען שהיא שתויה. לאחר מכן החל ויכוח מילולי ובן הזוג החליט לקחת את ילדיו וללון את הלילה בבית מלון. בהמשך, בת ה-39 הפצירה בבן זוגה שלא יעשה זאת ואיימה לפגוע בעצמה ולהאשים אותו במעשה. בתגובה לכך, איים בן הזוג שיתקשר למשטרה ויביא לגירושה מהארץ.

לכתבות נוספות בחדשות 13:
עוקץ הכדורגלנים: תושב עכו מואשם שהתחזה לשחקנים וגנב מהם כסף

"השליך כלבה חיה לפח האשפה": כתב אישום נגד וטרינר מהקריות

חשד לשני מקרי רצח: בת 70 נורתה למוות ביפו; צעיר נמצא מת בנגב

לפי כתב האישום, לאחר מכן, בעוד הויכוח מתלהט, תפסה האישה בידה את בנה בן הארבע והחלה לקרוא מילות פרידה ברוסית, ביקשה מבן זוגה להיפרד לצמיתות מבנו והצהירה כי תקפוץ איתו מהחלון. בעודה מאיימת, הטילה בת ה-39 את גופו של בנה על החלון והצמידה סכין לצווארו.

בשלב זה, על פי האישומים, הפציר בו זוגה שתשחרר את בן ה-4 וניסה לקחת אותו מידיה. בעקבות ניסיון זה נחתך בן הזוג בידו מהסכין שאחזה בת זוגו. בסופו של דבר, השתחרר הבן מאחיזת אמו ונמלט עם אביו ושני אחיו מהבית. הפרקליטות, שהגישה את כתב האישום לבית משפט המחוזי מרכז, ביקשה בנוסף לעצור את האישה עד תום ההליכים.