שני אחים מהדרום פונו לבי"ח עם חבלות קשות; אמם חשודה בהתעללות

ילדה בת 7 שסבלה משבר בקרסול וחבלות וילד בן 8 שספג חבלות בכל חלקי גופו אושפזו בסורוקה. המשטרה עצרה את אמם בת ה-37 מהיישוב לקיה בחשד לתקיפת חסר ישע. מעצרה הוארך ביומיים

אזיקים
אזיקים | צילום: AFP

תושבת לקיה בת 37 נעצרה היום (שלישי) בחשד להתעללות בשני ילדיה, ילדה בת 7 וילד בן 8, לאחר שאלה הגיעו אתמול לבית החולים סורוקה כשהם סובלים מחבלות בכל חלקי גופם, והילדה סובלת גם משבר בקרסול. לאחר תחקור ראשוני של המקרה, עלה החשד במשטרה כי מדובר באירוע פלילי, והאם כאמור נעצרה. היא חשודה בתקיפת חסר ישע וגרימת חבלה. בית המשפט האריך את מעצרה ביומיים.

בד בבד, גבר ואישה כבני 20 עוכבו לחקירה בחשד להתעללות בבתם התינוקת בת החצי שנה. החקירה החלה בשעות האחרונות, לאחר שבמשטרת ישראל התקבל דיווח מבית החולים ברזילי על פעוטה המאושפזת במקום, אשר על פי החשד נפגעה על ידי הוריה. מחר יוחלט אם להביא את השניים בפני בית המשפט.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

תיעוד: הושלמה סדרת ניסויים מוצלחת בגרסה מתקדמת של כיפת ברזל

בצל החשש מקרישי דם: האיחוד האירופי בעד החיסון של אסטרהזניקה

טרגדיה כפולה: 10 ימים אחרי אחותה – יולדת בת 23 מתה מקורונה

אישה באזיקים
אישה באזיקים | צילום: רויטרס

מוקדם יותר היום, פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושבת הדרום, בת 35, המייחס לה ביצוע עבירות מין בבנה בן החמש, כשגרמה לו לבצע בה מעשים מגונים, ותקיפה בנסיבות מחמירות של בעלה. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

על פי כתב האישום, הנאשמת נהגה לקחת את בנה לחדר השינה בבית, שם נתנה לו לצפות בסרט במכשיר הטלפון הנייד ובמקביל, גרמה לקטין לבצע בה מעשה מגונה, וזאת לצורך גירוי או סיפוק מיני של הנאשמת.

באירוע האחרון, שאירע לפני כשבועיים, בעלה של הנאשמת נכנס לחדר השינה, ראה את מעשיה, ביקש ממנה להפסיק והרחיק ממנה את הקטין. בת ה-35, בתגובה, התנפלה על בעלה בצעקות, תקפה אותו וגרמה לו לחבלות.