אביה של הנדקרת ממצפה רמון: "היא צעקה - הוא מרביץ לי, הצילו"

בת ה-31 שהותקפה על ידי בעלה שבה להכרה בבית החולים שבו היא מאושפזת. אביה סיפר שבתו התקשרה אליו דקות ספורות לפני המקרה ואמרה: "נמאס לי, הוא לא נותן לי ללכת" 

זמן צפייה: 02:01

ניסיון הרצח במצפה רמון: בת ה-31 שנדקרה אמש (שישי) במצפה רמון שבה להכרה בבית החולים סורוקה שבו היא מאושפזת. אביה סיפר שבתו התקשרה אליו דקות ספורות לפני המקרה, וצעקה: "נמאס לי, אני עוזבת, הוא מרביץ לי, הוא לא נותן לי ללכת, הצילו".

נמשת חקירת נסיבות המקרה, ובמשטרה בודקים את החשד כי הבעל תקף את אשתו בעקבות מאבק על בנם הפעוט בן השנה וחצי. השניים חיו עד לאחרונה בתל אביב, ועברו למצפה רמון בעקבות העבודה של אחד מבני הזוג. החשוד, מהנדס במקצועו, שכר את שירותיו של עו"ד ששי גז אשר ייעץ לו בשלב הזה לשמור על זכות השתיקה.

שלמה בן הרוש שמתגורר ליד בית הזוג סיפר: "הנכדים שלי ועוד ילד מהשכונה התחילו לצרוח, 'עזרה, עזרה! הצילו, הצילו!. כשהגעתי הסתכלתי מבעד לתריסים שהיו קצת פתוחים, וראיתי אותו עם הסכין ביד ומערוך לידו. אמרתי לו 'אל תהרוג אותה. אני מבקש, מתחנן, אל תהרוג אותה', ואז פתאום הוא סגר את התריס".

בשלב הזה בן הרוש ושכן נוסף נכנסו לבית, חיפשו ומצאו את בנם של הזוג מכוסה דם באמבטיה כשאביו שוטף את גופו. "לקחנו את הילד, שמנו אותו אצל הבת שלי. הוא שיחק עם הנכדים והנכדות, נתנו לו לאכול, הוא לא הפסיק לבכות והפנים שלו היו עצובות. לדעתי הוא היה נוכח בסיטואציה הזאת והאבא שם אותו באמבטיה כדי שיראה פחות ולנקות ממנו את הדם". עוד סיפר כי הוא שאל את הבעל למה עשה את זה והוא ענה שוב ושוב: "כי היא הרביצה לי, היא הרביצה לי".

עוד בחדשות 13:

חשד לניסיון רצח במצפה רמון: בעל הכה ודקר את אשתו – מצבה קשה

"מחלוקת בבית המלוכה הסעודי בנוגע לנורמליזציה עם ישראל"

שופטת העליון הליברלית בארה"ב רות ביידר גינסבורג מתה בגיל 87

זירת ניסיון רצח האישה במצפה רמון | צילום: דוברות המשטרה

אתמול, כאמור, פונתה לבית החולים סורוקה אישה בת 31 לאחר שנדקרה והוכתה על ידי בעלה, שנעצר לאחר המעשה. המשטרה שהגיעה לבית הזוג איתרה את האישה מתבוססת בדמה, אחרי שככל הנראה נדקרה באמצעות סכין והוכתה באמצעות מערוך. לזוג פעוט כבן שנה וחצי שהועבר אל השכנים בליווי גורמי הרווחה. לפני כשנה המשטרה טיפלה באירוע אלימות במשפחה בין בני הזוג בתל אביב.

פראמדיק מד"א עומר אלמכאוי סיפר: "כשהגענו לרחוב הייתה המולה רבה, שוטרים שהיו במקום ושכנים הובילו אותנו לתוך הדירה. הפצועה שכבה בהכרה מעורפלת עם פציעות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, מתן תרופות והנשמה ופינינו אותה למסוק מד"א שפינה אותה לבית החולים במצב קשה ולא יציב".

יו"ר נעמת, חגית פאר, התייחסה למקרה: "הסגר עלול להיות גזר דין מוות לנשים הסובלות מאלימות. הלחצים הנפשיים, המתווספים למצוקה הכלכלית, הם כמו חבית חומר נפץ הממתינה להתפוצץ בקרב משפחות הסובלות מאלימות ביומיום ולעיתם לא רק בקרבן. מאות אלפי נשים בישראל סובלות כיום מאלימות בביתן - הקורונה לא מזניקה רק את גרף התחלואה אלא גם את גרף האלימות".
עו''ד ששי גז
עו''ד ששי גז, מייצג את הבעל