לאחר הסערה: הותר לפרסום שם החשוד בניסיון רצח אשתו במצפה רמון

בית המשפט המחוזי בבאר שבע קבע כי אין מניעה לפרסם את שמו של אביעד משה, החשוד כי ניסה לדקור למוות את בת זוגו לפני כשבועיים בביתם שבדרום

זמן צפייה: 02:14

לאחר הסערה הציבורית: בית המשפט המחוזי בבאר שבע התיר היום (שלישי) לפרסום את שמו של אביעד משה, החשוד כי רצח את בת זוגו לפני כשבועיים בביתם במצפה רמון. זאת לאחר שמשה ביקש לא לפרסם את שמו, בטענה כי "האירוע צריך להיבדק לעומק, והדבר עלול לפגוע במוניטין וקריירה שבנה במשך עשרות שנים".

יום לאחר שנדקרה, שירה משה בת ה-31 שבה להכרה בבית החולים סורוקה בבאר שבע שבו היא מאושפזת. אביה סיפר שבתו התקשרה אליו דקות ספורות לפני המקרה, וצעקה: "נמאס לי, אני עוזבת, הוא מרביץ לי, הוא לא נותן לי ללכת, הצילו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ועדת החוקה דנה בהגבלת ההפגנות: עשרות מחו מחוץ לכנסת

משרד הבריאות: 1,121 נדבקים ביממה – כמעט 15% מהבדיקות חיוביות

היורשת של קים? המסתורין סביב אחותו של שליט קוריאה הצפונית

אביעד משה, חשוד בניסיון רצח אשתו במצפה רמון
אביעד משה, חשוד בניסיון רצח אשתו במצפה רמון

שלמה בן הרוש שמתגורר ליד בית הזוג סיפר: "הנכדים שלי ועוד ילד מהשכונה התחילו לצרוח, 'עזרה, עזרה. הצילו, הצילו. כשהגעתי הסתכלתי מבעד לתריסים שהיו קצת פתוחים, וראיתי אותו עם הסכין ביד ומערוך לידו. אמרתי לו 'אל תהרוג אותה. אני מבקש, מתחנן, אל תהרוג אותה', ואז פתאום הוא סגר את התריס".

בשלב הזה בן הרוש ושכן נוסף נכנסו לבית, חיפשו ומצאו את בנם של הזוג מכוסה דם באמבטיה כשאביו שוטף את גופו. "לקחנו את הילד, שמנו אותו אצל הבת שלי. הוא שיחק עם הנכדים והנכדות, נתנו לו לאכול, הוא לא הפסיק לבכות והפנים שלו היו עצובות. לדעתי הוא היה נוכח בסיטואציה הזאת והאבא שם אותו באמבטיה כדי שיראה פחות ולנקות ממנו את הדם". עוד סיפר כי הוא שאל את הבעל למה עשה את זה והוא ענה שוב ושוב: "כי היא הרביצה לי, היא הרביצה לי".

כאמור, לפני כשבועיים פונתה בת ה-31 לאחר שנדקרה והוכתה על ידי בעלה, שנעצר לאחר המעשה. המשטרה שהגיעה לבית הזוג איתרה את האישה מתבוססת בדמה, אחרי שככל הנראה נדקרה באמצעות סכין והוכתה באמצעות מערוך. לזוג פעוט כבן שנה וחצי שהועבר אל השכנים בליווי גורמי הרווחה. לפני כשנה המשטרה טיפלה באירוע אלימות במשפחה בין בני הזוג בתל אביב.