הותר לפרסום: אלה החשודים בחיסולו של בני שלמה

מועיאד מילאד, עלא סאלח ומוחמד סלאח, כולם תושבי שכונת ג'ואריש ברמלה - הם החשודים בחיסולו של ראש ארגון הפשע ביום שני. בימ"ר לכיש מעריכים כי הם שכירי חרב. אחד מהם, מוחמד סלאח, הוא סטודנט לרפואה שלומד ברומניה ונתפס בנתב"ג כשניסה לצאת מהארץ

זמן צפייה: 00:24

מועיאד מילאד, עלא סאלח ומוחמד סלאח - כולם תושבי שכונת ג'ואריש שברמלה - הם החשודים בחיסולו של ראש ארגון הפשע בני שלמה. כך הותר הבוקר (שישי) לפרסום. מעצרם הוארך בתחילת השבוע עד ליום ראשון. כמו כן, ישנו אדם רביעי החשוד בסיוע - אך צו איסור פרסום הוטל על זהותו עד ליום ראשון.

ביחידה המרכזית של מרחב לכיש מעריכים כי מדובר בשכירי חרב. כלומר, השלושה נשלחו על-ידי גורם שלישי לחסל את שלמה תמורת סכום כסף גדול במיוחד. אחד החשודים, מוחמד סלאח, הוא סטודנט לרפואה ברומניה. הוא נתפס בנמל התעופה בן גוריון רגע לפני שעלה למטוס.

אחד החשודים, מוחמד סלאח
אחד החשודים, מוחמד סלאח

בני שלמה חוסל ביריות בתחנת דלק באזור בתחילת השבוע. הוא קיבל התרעות מהמשטרה על הכוונה לחסל אותו, ולמשטרה היה מידע מוקדם על הרכב ששימש את המחסלים, אשר בעזרתו הצליחו החוקרים להגיע לחשודים במהירות, כך פורסם אמש במהדורה המרכזית.

כחלק מהמעקב של המשטרה אחר גורמים עבריינים, התקבלו גם במשטרה מידעים מודיעיניים על הכוונה לחסל את בני שלמה, והמשטרה גם קיבלה אינדיקציה על רכב המאזדה הגנוב שמסתובב ברמלה, אבל לא ידעו בזמן אמת על חוליית המתנקשים שנסעה בו.

זירת הירי בבני שלמה באזור
זירת הירי בבני שלמה באזור | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ביחידה המרכזית של מרחב לכיש משטרה ערכו מצוד אחר מעורבים נוספים שעל פי החשד היו מעורבים בתוכנית החיסול. עיקר המאמצים של המשטרה התמקד בהוצאת ממצאים פורנזיים מהמכונית שחטפו המתנקשים, לאחר שעשו תאונה ברכב המאזדה, ואיתו נמלטו מחולון.

המתנקשים לא הספיקו לשרוף את הרכב, ונטשו אותו באחת הכניסות לרמלה. במשטרה אמרו כי אם יצליחו לאתר ברכב ראייה פורנזית של אחד החשודים שבידיהם, הרי שהתיק מבחינתם יהיה סגור.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-2210060720' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד חדש מחיסול בני שלמה' poster='' kid='1_t9ici4yl' duration='']

בתיעוד חדש שפורסם אתמול מזירת האירוע, נראה ראש ארגון הפשיעה בני שלמה כשהוא עומד בתחנת הדלק בדרך השבעה באזור. לאחר זמן קצר, מגיעים המתנקשים ומתחילים לירות לעברו. שלמה בורח, ולבסוף מועד - אז המתנקש מתקרב אליו ויורה בו מטווח אפס.

שלמה נורה למוות ביום שני בצהריים בתחנת דלק בדרך השבעה באזור, כאשר אדם נוסף שהיה איתו נפצע באורח קשה. המתנקשים נמלטו מהמקום ברכב, ושוטר שהיה בחופשה דלק אחריהם על אופנוע. כשניסו להימלט ממנו הם היו מעורבים בתאונה - ואז באיומי אקדח השתלטו על רכב שנסע בכיוון הנגדי והמשיכו במנוסה.