אם לילדים מהגן של כרמל מעודה: "לא צריכה להסתובב בינינו"

דניאל חג'בי, ששני ילדיה סבלו מהתעללות לכאורה בגן בראש העין, סיפרה כי ההורים זועמים מהחלטת בית המשפט העליון לשחררה למעצר בית: "אין סיבה שאת החג הזה היא תעביר בבית שלה. היא מפלצת"

זמן צפייה: 03:54

הורים לילדים בגן של כרמל מעודה, שמואשמת ב-18 מקרים של התעללות בתינוקות ופעוטות, זעמו היום (חמישי) על החלטת בית המשפט העליון לקבל את הערעור של הגננת ולשחרר אותה למעצר בית בתנאים מגבילים. ניקול דניאל חג'בי, אמא לשני ילדים מהגן של מעודה שנפגעו לכאורה, סיפרה על הכעס שחשים ההורים.

חג'בי אמרה כי לדעתה ההחלטה של בית המשפט העליון היא: "לא הוגנת כלפי ההורים" כמו כן, הזכירה חג'בי כי השופט בבית המשפט המחוזי הגדיר את מעודה "כמי שאיבדה כל צלם אנוש וכן היא הוגדרה "סדיסטית שלא מביעה חרטה" על ידי הפרקליטות. "אין סיבה שאת החג הזה היא תעביר בבית ולא כלואה בתא המעצר. לא מגיע לה". הוסיפה חג'בי.

לכתבות נוספות בנושא:

העליון קבע: הגננת הנאשמת בהתעללות בראש העין תשוחרר למעצר בית

אם לפעוטות שהיו בגן של מעודה: "מבטיחה שמעכשיו יהיה בטוח"

מעצרה של כרמל מעודה הוארך: הורים קיללו – השופט יצא מהאולם

כרמל מעודה
הגננת כרמל מעודה

חג'בי נשאלה התייחסה לחשש לחייה של מעודה. זאת, לאחר שביתה נשרף ביולי האחרון: "אני לא מתעסקת בזה. לא אכפת לי מה יקרה איתה. אני אזרחית שומרת חוק וכך גם כל ההורים. אנחנו לא נעשה שום דבר. יחד עם זאת, אני חושבת שכרמל צריכה להישאר במעצר. וזאת, לא בשביל להגן עליה, אלא להגן עלינו. היא לא צריכה להסתובב בתוכנו".

עוד סיפרה חג'בי כי היא לא מבינה את החלטתו של השופט לשחרר את מעודה למעצר בית: "מצד אחד הוא כתב בהחלטה כמה הלב נכמר למקרא כתב האישום ומצד שני הוא החליט לשחרר אותה הבייתה. המעשים שלה היו חמורים ובוצעו באופן שיטתי. מעבר לאלימות נגד התינוקות והפעוטות, היא בנתה מערכת שלמה של הסתרה מההורים. זאת אישה שצריך להרחיק מהסביבה. היא לא בן אדם רגיל. היא מפלצת".

כאמור, בית המשפט העליון קיבל היום את הערעור של כרמל מעודה נגד ההחלטה לעצור אותה עד תום ההליכים המשפטיים והורה על שחרורה למעצר בית בתנאים מגבילים. מעצרה הוארך בחודש שעבר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה. עשרות הורים שילדיהם נפגעו על ידי מעודה הגיעו לדיון שנערך בבית המשפט המחוזי בלוד, הפגינו מחוץ לבית המשפט ובהמשך אף נכנסו לדיון, צעקו וקיללו