אם הצעיר שנדקר באשדוד נגד מי שלטענתה רצח אותו: "חיית אדם"

אמו של נדב בוחניק, שנדקר למוות לפני יומיים בעיר, פרסמה פוסט בפייסבוק שבו היא מאשימה את הגבר שלדבריה אחראי למותו: "לא חשוב כמה תברח, תדע לך שאתה רוצח"

נדב בוחניק, נרצח באשדוד
נדב בוחניק שנרצח באשדוד | צילום: פייסבוק

אמו של נדב בוחניק, שנדקר למוות לפני יומיים באשדוד, פרסמה היום (רביעי) פוסט בפייסבוק בו היא מאשימה את הגבר שלטענתה אחראי למותו: "חיית אדם. איך אתה יכול לקרוא לעצמך בן אדם? נבלה. לא חשוב כמה תברח, לא חשוב כמה זמן תסתתר, תדע לך שאתה רוצח. אתה יצור רע ונורא".

"לרוצח של נדב בוחניק, הנסיך הפרטי שלי", כתבה האם. "התעוררת בבוקר ויצאת לך מצוייד היטב, לקחת כסף, את מפתחות הרכב, ויצאת לך לעוד בוקר שיגרתי.  לקחת גם סכין, עצרת בקיוסק, לקחת נשימה  רכשת קופסת סיגריות, משהו קר לשתות, וחיים של ילד בן 24. איך הצלחת בקור רוח שכזה לדרוס ואז לדקור לב כל כך צעיר פעם אחר פעם אחר פעם. מי נתן לך את היכולת לראות איך נשימתו של נדב נלקחת ממנו עד אובדן הכרה? עד אובדן חיים?".

לכתבות נוספות בנושא >> 

חשד לרצח באשדוד: צעיר כבן 20 נדקר למוות

"ניסתה לדקור בצוואר": אישה מואשמת בניסיון רצח בביהמ"ש העליון

התפתחות משמעותית בפרשת הרצח בפארק וולפסון: "תיק רגיש"

פוסט שכתבה אימו של הנרצח נדב בוחניק בעמוד הפייסבוק שלה
פוסט שכתבה אימו של הנרצח נדב בוחניק בעמוד הפייסבוק שלה | צילום: חדשות 13

האם ציינה בפוסט את שמו של מי שלטענתה אחראי למות בנה, וגם את שמות בני משפחתו, ופנתה אליהם: "משפחה של לוחמים, גידלו אתכם להרוס משפחה. אנשים שגידלו ילד טרף אדם שלוקח והורס משפחות".

"לקחת את עצמך בסוף כל זה, וחזרת אל רכבך כאילו דבר לא קרה, ופשוט ברחת", המשיכה האם. "האם אתה חושב שאתה גבר? לא הייתי מגדירה אותך כזה. אני חושבת שהמילה הנכונה להגדיר אותך היא אפס".

נדב בוחניק, נרצח באשדוד
נדב בוחניק, נרצח באשדוד | צילום: פייסבוק

"לא תיהיה לך מעולם מחילה, ואני מאחלת לך שתחייה עד גיל 120, שכל יום כשתתעורר מיליון עיניים יסתכלו עלייך ויגידו לך שאתה רוצח", המשיכה, "שתביא לעולם ילדים שידעו שיש להם אבא רוצח, שתלך לישון בלילה ותחלום בכל חלום על נדב שיזכיר לך שאתה רוצח, ושכשתמות, הדין שלך יהיה דין של רוצח. לעולם לא תמצא מנוחה ולא מחילה. ושההורים שלך יתביישו בך מעתה ועד עולם".

לבסוף סיכמה האם וכתבה לבנה: "נדב האהוב , נוח על משכבך בשלום. היית טוב מדי לעולם הרע הזה. אני כאן בשביל להשמיע את קולך שהצדק יצא לאור, בבקשה שלח לי כוחות ודרך להמשיך הלאה אוהבת לנצח אהובי שלי".