אירוע חריג באצטדיון: שחקן מכבי חיפה עוכב לאחר שסירב להזדהות

מחמוד ג'אבר, אשר סובל מפציעה ולא יכול להשתתף במשחק הקבוצה מול נס ציונה, עוכב ע"י שוטרים שהוצבו במחסום סמוך למגרש, כאש סירב להציג תו כניסה, ובהמשך לדברי המשטרה סירב לפנות את ציר התנועה. מהקבוצה נמסר: "השחקן עוכב למספר דקות ושוחרר לאחר שהשוטרים הבינו כי מדובר בשחקן הקבוצה"

זמן צפייה: 00:24

שחקן מכבי חיפה מחמוד ג'אבר עוכב הערב (שבת) בכניסה לאצטדיון סמי עופר בחיפה על ידי שוטרים שהוצבו במחסום סמוך למגרש, כאשר הוא סירב להציג תו כניסה כנדרש ובהמשך לדברי המשטרה סירב לפנות את ציר התנועה תוך שהוא מכשיל את עבודת השוטרים.

ג'אבר הגיע לאצטדיון כדי לצפות במשחק, מכיוון שהוא פצוע ולא יכול לשחק, אך ככל הנראה הגיע ללא תו חניה בתוקף. משסירב לעיכוב עצרו אותו השוטרים והעבירו אותו לנקודת המשטרה באיצטדיון, שם הוא שוחרר לאחר שזוהה ע"י קצין משטרה

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "השחקן מחמוד ג'אבר הגיע לאזור האצטדיון וביקש להיכנס לאזור החניונים. כל הסבריו כי מדובר בשחקן מכבי חיפה נפלו על אוזניים ערלות. גם התערבות  נציגי המועדון ואנשי חברת האבטחה שזיהו את השחקן לא שכנעה את אנשי המשטרה כי מדובר בשחקן הקבוצה.  השחקן עוכב למספר דקות ושוחרר לאחר שהשוטרים הבינו כי מדובר בשחקן הקבוצה".