צעיר נורה למוות בדירה במעלה אדומים, 3 חשודים נעצרו

צוותי רפואה שהוזעקו לדירה בעיר מצאו צעיר בן 21 ללא רוח חיים, ונאלצו לקבוע את מותו במקום. המשטרה עצרה לחקירה שלושה חשודים ששהו בדירה. לפי ההערכה הראשונית, ארבעת הצעירים שיחקו באקדח שהחזיק אחד מהם ברישיון - ובמהלך הלילה נפלט כדור שהרג אחד מהם. ביהמ"ש האריך את מעצרם של שניים מהחשודים בחמישה ימים

זמן צפייה: 01:51

צעיר בן 21 נורה למוות הלילה (חמישי) בדירה בעיר מעלה אדומים הסמוכה לירושלים. צוותי רפואה שהוזעקו למקום מצאו את הקורבן, תושב העיר, כשהוא ללא רוח חיים, ומותו נקבע במקום. המשטרה עצרה לחקירה שלושה חשודים ששהו בדירה, ונסיבות האירוע נבדקות.

שניים מהחשודים, תושבי העיר בני 22 ו-23, הובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים. בית המשפט החליט להאריך את מעצרם של שני החשודים במעורבות באירוע עד ליום שלישי, 16 בינואר. אחת ההאשמות העומדות בפני אחד מהחשודים, אביה אבאיוף, היא המתה בקלות דעת.

זירת תאונת המטרונית בחיפה
אמבולנס וניידת משטרה (ארכיון) | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

לפי ההערכה הראשונית, ארבעת הצעירים התכנסו בדירה ללימוד תורה, וכשסיימו ישבו במרפסת הבית ושתו אלכוהול. לאחד מהם היה אקדח שהחזיק ברישיון, אותו הוא הוציא בנובמבר אשתקד, אחרי פתיחת המלחמה, ובמהלך הלילה החשוד בירי, שהודה במעשה, לקח לו את הנשק, דרך וירה כדור אחד קטלני בראשו של חבר נוסף. במקום נמצאו גם כמה בקבוקי אלכוהול, ונבדקת האפשרות שהם היו במצב של שכרות.