3 נעצרו בחשד שדקרו למוות בן 21 באילת: "רצח אכזרי ואלים"

אושר גזי, תושב העיר, נדקר למוות כשנסע במונית בחודש שעבר. המשטרה עצרה שלושה חשודים, ומהחקירה עלה כי בינם לבין הקורבן הייתה היכרות מוקדמת. לפי החשד, הם עקבו אחריו, חסמו את המונית והוציאו את הנהג. לאחר מכן דקרו אותו פעמים רבות - ונמלטו

זמן צפייה: 01:04

המשטרה הודיעה הבוקר (רביעי) כי פענחה את חקירת רצח אושר גזי, תושב אילת בן 21, בחודש שעבר. לפי המשטרה, נעצרו שלושה חשודים - שבינם לבין גזי הייתה היכרות מוקדמת.

מהמשטרה מסר: "ב-11 ביוני 2023, בשעות הלילה המאוחרות, התקבל דיווח במוקד 100 על אודות פצוע קשה שנמצא בתוך מונית סמוך לכניסה הצפונית באילת, כשעל גופו סימני דקירה. צוותי הרפואה שהוזעקו למקום קבעו את מותו. מיד בסמוך לכך, ממלא מקום מפקד מרחב אילת, סגן-ניצב משה קראדי, הגיע לזירה וקיים הערכת מצב, שבמהלכה הנחה על הקמת צוות חקירה מיוחד (צח"מ) שיפעל לאיתור אחר זהות החשודים במעשה ופענוח תיק החקירה. בהמשך אותו לילה, התקבל דיווח במשטרה אודות חשד להצתת רכב באילת ומחקירה ראשונית, עלה כי הרכב שהוצת זהה לרכב ששימש את החשודים באירוע הרצח. מהחקירה עלו ממצאים שהצביעו על רצח אכזרי ואלים, שבמהלכו נדקר המנוח פעמים רבות בכל חלקי גופו בסכינים על-ידי מספר חשודים שנמלטו מהמקום כשהם מותירים אותו מתבוסס בדמו".

לאחר מכן, לפי המשטרה, השלושה אותרו תוך שעות ספורות. "במהלך החקירה עלה כי בשעה שקדמה לאירוע, החשודים עקבו אחר המנוח ובשלב מסוים חסמו את נתיב נסיעת המונית בסמוך ליציאה מהעיר. החשודים יצאו מהרכב כשהם מצוידים בסכינים, הוציאו בכוח ובאיומים את נהג המונית, דקרו את המנוח ששהה במושב האחורי - ונמלטו. במסגרת החקירה האינטנסיבית הופעלו מגוון יחידות ואמצעים טכנולוגיים, שהובילו את החוקרים לשלושת החשודים שנמלטו מהעיר אילת והסתתרו במקומות שונים. בתוך כך, בלשי מרחב אילת התחקו אחר צעדיהם של החשודים וביצעו מעצרים של שלושתם. עם סיום חקירת המשטרה, בכוונת פרקליטות מחוז דרום להגיש כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים".

תחנת המשטרה באילת
תחנת המשטרה באילת | צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

סגן-ניצב קראדי אמר: "חקירות מקרי הרצח ואירועי אלימות חמורה מנוהלות על ידי שוטרים המבצעים עבודה מקצועית, איכותית ואינטנסיבית תוך שימוש בכל המשאבים והאמצעים העומדים לרשותנו, כל זאת על מנת לאסוף ראיות, למצות הליכים ולהביא עבריינים לדין. ידנו הארוכה תגיע לכל אדם שיבחר לעסוק בפלילים גם אלו שימלטו מידי החוק בתחילה, ימצאו עצמם מאחורי סורג ובריח במהרה".