ניסיון חטיפת הנערה בפרדס חנה: נעצר חשוד כבן 30

שבוע לאחר הדיווח של נערה בת 16 כי אדם ניסה להכניס אותה בכוח לתא המטען ברכבו, המשטרה עצרה תושב פרדס חנה בחשד למעורבות במעשה. החשוד קשר עצמו למעשה ונשלל החשד כי מדובר באירוע לאומני. כמו כן, החשוד איננו מוכר למשטרה ולא מוכר כעבריין מין

זמן צפייה: 00:52

תושב פרדס חנה נעצר הלילה (שני) בחשד למעורבות באירוע ניסיון חטיפת קטינה ביישוב. בהמשך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה. נשלל החשד כי מדובר באירוע לאומני, העצור קשר עצמו למעשה. הוא איננו מוכר למשטרה ולא מוכר כעבריין מין.

כזכור, ביום שלישי האחרון המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח בדבר חשד לניסיון חטיפה בכרכור, כאשר על פי הדיווח אלמוני ניסה להכניס לתא המטען ברכבו בכוח נערה בת 16, תושבת פרדס חנה, בשעה שעסקה בפעילות ספורטיבית באזור.

הנערה סיפרה כי היא נתקלה בגבר שעמד סמוך לרכב כהה ללא לוחית רישוי כשתא המטען שלו פתוח, ואז החשוד רץ אליה, הרים אותה על הכתפיים ונע לכיוון הרכב. הנערה זעקה לעזרה, ותושבים ששמעו את קריאותיה הגיעו למקום לפני החשוד הצליח להכניס אותה לתא המטען של רכבו. שוטרים שהוזעקו למקום פגשו בנערה, אשר לא נזקקה לטיפול רפואי, ופתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד - אשר נמלט ברכבו מהמקום.