בת 15 הותקפה קשות בתיכון בנתניה: "עברה חרם, כמעט הרגו אותה"

בת 15 מנתניה הותקפה היום על-ידי כ-20 נערות אחרות בתיכון בנתניה, מסיבה שטרם התבהרה. היא סובלת מחבלות קשות וכאבים ופונתה לבית החולים לניאדו שבעיר. הנערה העידה במשטרה, שתי חשודות נעצרו וככל הנראה יוגש נגדן כתב אישום. אחותה לחדשות 13: "הם מפלצות, ניצלה בנס". בית הספר: "התלמידים שהוכו הושעו"

זמן צפייה: 00:32

שוב אלימות בבית הספר: תלמידת כיתה ט' בת 15 מנתניה הותקפה היום (שני) על-ידי כ-20 נערות אחרות. מסיבה שטרם התבררה, הנערות התוקפות הכו אותה בבעיטות, אגרופים, מכות לצלעות. היא סובלת מחבלות קשות וכאבים ופונתה לבית החולים לניאדו שבעיר. שתי קטינות תושבות העיר נעצרו בחשד לתקיפה, וככל הנראה יוגש נגדן כתב אישום. התיעוד הקשה - בפתח הידיעה.

אחותה של הילדה שהוכתה אמרה לחדשות 13: "קרעו אותה. 20 בנות שעשו עליה חרם לפני שנתיים. היא במצב נפשי גרוע, לא מדברת. היא ניצלה בנס. תלשו לה שרשראות וצמידים מהידיים. לא יכול להיות שילדים הם מפלצות כאלה. מה זה, חמאס?".

מטעם בית הספר נמסר בתגובה: "מדובר באירוע אלימות קשה וחמור בין תלמידים בבית הספר. הצוות החינוכי התגייס כולו לקיום בירור וטיפול חינוכי מעמיק בפוגעים ואל מול התלמידה. התלמידים המכים הושעו ויתבצע המשך טיפול חינוכי. הורי התלמידה הנפגעת הגישו תלונה במשטרה וזו מתבררת כעת. חשוב לציין שצוות בית הספר פועל במדיניות של אפס סובלנות לאלימות. האירוע אינו מאפיין את האקלים הבית ספרי והאווירה החינוכית החיובית השוררת בבית הספר".

מעיריית נתניה נמסר: "עיריית נתניה מגנה כל מקרה של אלימות ומגלה אפס סובלנות כלפי כל פגיעה בתלמידים ובכלל. מיד עם קבלת הידיעה, יצאה ראש העיר לבית החולים לבקר את הנערה, להיות איתה ולחזק את רוחה. היא הביעה שאט נפש לנוכח המקרה והנחתה את כל הגורמים החינוכיים לעשות כל שלאל ידם כדי למנוע הישנות של תופעות מכוערות מעין אלה. מדובר באירוע חינוכי קשה של אלימות תלמידים בבית הספר. הצוות החינוכי של בית הספר התגייס כולו לקיום בירור וטיפול חינוכי בפוגעים. התלמידים המכים הושעו ויתבצע המשך טיפול חינוכי. הורי התלמידה הנפגעת הגישו תלונה במשטרה וזו מתבררת כעת".