אירוע ירי בלוד: ארבעה בני משפחה נפצעו באורח בינוני עד קשה

הירי אירע בשכונת הרכבת בעיר וככל הנראה מדובר בסכסוך על רקע פלילי. ארבעת בני המשפחה פונו לבתי החולים קפלן ברחובות ואסף הרופא בראשון לציון. המשטרה פתחה בבדיקת המקרה

ניידת משטרה
ניידת משטרה (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק

ארבעה בני משפחה נפצעו היום (ראשון) באירוע ירי בלוד על רקע סכסוך פלילי. הארבעה נפצעו באורח בינוני עד קשה, גבר כבן 30 פונה במצב בינוני לבית החולים קפלן ברחובות והשלושה הנוספים פונו לבית החולים אסף הרופא בראשון לציון. האירוע קרה בשכונת פרדס שניר הסמוכה לשכונת הרכבת בעיר. המשטרה פתחה בבדיקת האירוע ובחיפוש אחר חשודים בירי.

חובש מד"א מוחמד עבדל רחמן סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו לבית החולים כשהוא במצב בינוני ויציב. במהלך הטיפול הרפואי סיפרו לנו ששלושה גברים נוספים נפצעו ופונו לבית החולים שמיר-אסף הרופא".

בצל האלימות והפשיעה, תושבי לוד מפגינים בי-ם: ''רוצים ביטחון''
הפגנת תושבי לוד נגד האלימות והפשיעה

רק לפני חודש הפגינו למעלה מאלף תשבי העיר מול קריית הממשלה בירושלים, במחאה על הפגיעה בביטחון האישי בלוד - וזאת, בהובלת ראש העיר יאיר רביבו. "מטרת המחאה היא להעלות את המודעות על מצב הביטחון האישי ממנו סובלים כ-90,000 תושבים בלוד מול שרי הממשלה השוהים בישיבה השבועית שלהם יחד עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו", נמסר מטעם מארגני המחאה.

"כאות הזדהות עם עשרות אלפי התושבים, בניין עיריית לוד נשאר סגור הבוקר ולא יינתן שירות במשרדיו. בעשרת הימים האחרונים נרצחו 5 בני אדם בעיר, יהודים וערבים - מה שהפך את המחאה למשותפת. רביבו דורש מהממשלה לחוקק את רפורמת המשילות, לקדם את החקיקה בלו"ז מהיר, לחזק את לוד ב-500 שוטרים, להעביר את הטיפול בפשיעה בלוד ללה"ב 433, ליחב"ל, ולשב"כ ולהעביר החלטת ממשלה לחיזוק העיר ותושביה", הוסיפו.