בעקבות מידע על איומים: התובעת בתיק נתניהו תאובטח מסביב לשעון

למשטרה הגיעה אינפורמציה מודיעינית על עליית מדרגה באיומים נגד עו"ד ליאת בן ארי - ולכן הוחלט לתגבר את האבטחה סביבה באופן משמעותי ולהתקין אמצעים טכנולוגיים בביתה • פרסום ראשון

זמן צפייה: 01:23

בעקבות מידע מודיעיני שהגיע למשטרה, הוחלט לתגבר באופן משמעותי את האבטחה סביב עו"ד ליאת בן ארי, המשנה לפרקליט המדינה והתובעת במשפט ראש הממשלה נתניהו. כך פורסם הערב (ראשון) לראשונה בחדשות 13.

במשטרה החליטו לא לקחת סיכונים, ולהציב סביבה מאבטחים 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. בנוסף, בביתה יותקנו אמצעים טכנולוגיים. עד כה היו אירועים נקודתיים שבהם נשמעו איומים כלפי הפרקליטה, אך כאמור מדובר בעליית מדרגה. בשבועיים האחרונים יש הפגנות ליד ביתה ומופצים סרטוני הסתה נגדה.

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד התייחס לפרסום: "עד קו מסוכן שחוצה ראש הממשלה. המחשבה שפרלקיטה בכירה זקוקה לאבטחה בגלל ראש הממשלה היא בלתי נסבלת במדינה דמוקרטית".

עוד בחדשות 13:

ניסנקורן: "מקווה שהממשלה לא בדרך לפירוק – צריך ממשלת אחדות"

מכבי ת"א הודיעה לכדורגלנים אצילי ומיכה על סיום דרכם במועדון

נתניהו: "הממשלה לא צריכה ליפול, צריך תקציב קצר מועד מיד"

עו"ד ליאת בן ארי, הפרקליטה שמובילה את צוות החקירה של נתניהו
עו"ד ליאת בן ארי, הפרקליטה שמובילה את צוות החקירה של נתניהו | צילום: ynet

לפני כשבועיים נערך הדיון השני בתיק נתניהו. בית המשפט כי שלב ההוכחות במשפט יחל בינואר 2021, וכי המשפט יתנהל 3 פעמים בשבוע - בימים שני, שלישי ורביעי.

התובעת ליאת בן ארי אמרה במהלך הדיון כי מבחינת הפרקליטות, הסדר הראוי הוא קודם לדון בתיק 4000, אחר כך בתיק 2000 ולבסוף בתיק 1000. "נהיה גמישים בעניין הזה וננסה לעשות הכול כדי להתקדם".

במהלך הדיון ביקש פרקליטו של נתניהו יוסי שגב לדחות את הדיון בשישה חודשים בשל משבר הקורונה, ואמר: "אני חושש שאם אנחנו נמצאים בתיק של מילה נגד מילה - יהיה לי קשה לעמוד מול עד עם מסכה ולראות אם הוא אומר את האמת. אני מציע לדחות בחצי שנה את הדיונים כדי לראות מה קורה".

בן ארי השיבה לדברים של שגב, וטענה כי בניגוד לעורכי דינם של הזוג אלוביץ', שמבקשים חומרים ונמצאים בקשר רציף עם הפרקליטות - "מצד הנאשם נתניהו לא הייתה פניה אחת. אף אחד לא פועל ולא שואל - אנחנו אלה שפונים אליהם". בן ארי סיפרה כי מצד ראש הממשלה "אין תנועה לגבי מועדים או תשובה לכתב האישום. הגיע הזמן שבית המשפט ייתן את דעתו לעניין הזה".