מודל רע לחיקוי: אב תיעד את בנו התינוק בוכה והחזיק אקדחים

צעיר בן 28 מנצרת תיעד עצמו בטיקטוק כשבנו בן השנה על רגליו כשהפעוט מחזיק אקדח ומחסנית תוך שהוא ממרר בבכי. הוא נעצר ובביתו נמצאו כלי נשק וסמים רבים

זמן צפייה: 02:09

אקדח במקום בקבוק ומחסנית במקום רעשן: כך תיעד עצמו אב בן 28 מאזור נצרת ואת בנו בן השנה. התיעוד המטריד שפורסם הערב (חמישי) בחדשות 13 של הפעוט בוכה כשאקדח מונח בחיקו הגיע גם לידי המשטרה. אמש הגיעה לביתו של האב, עצרה אותו והחרימה מספר כלי נשק וסמים רבים.

רפ"ק חגי מימוני, קצין אגף החקירות והמודיעין בתחנת נצרת, אמר: "זה סרטון מזעזע. כאבא שנחשפתי לסרטון, הבטן שלי נצבטה לראות תינוק ממרר בבכי עם שני אקדחים במשקל כבד. לראות ילדים נחשפים במקום לצעצועים ובמקום לשמוע סיפור יפה, נחשפים לאמל"ח. גם ילד כזה יכול להיכנס למעגל הפשע".

סמים שנמצאו בביתו של האב
סמים שנמצאו בביתו של האב | צילום: דוברות המשטרה

עו"ד סוהאד אגא דחלה המייצגת את החשוד אמרה: "הלקוח שלי לא נחקר על המקרה הזה בכלל. החשוד נחקר על משהו אחר, שיתף פעולה ומסר גרסה".

המלחמה של המשטרה בפשיעה בחברה הערבית נמשכה גם הלילה כשמאתיים שוטרים פשטו על כפר באזור נצרת ועצרו כעשרים חשודים. בפשיטה נמצאו בין היתר שני רובים מסוג קרלו וכמה רחבים הוחרמו.

מתחילת השנה נתפסו במחוז הצפוני של המשטרה כ-850 אמצעי לחימה שונים כולל 451 כלי ירייה, 354 רימוני יד ו-45 מטענים ולבנות חבלה.