יועץ תקשורת זומן לחקירה - בשל פוסט נגד מירי רגב

פרסום ראשון: איציק אלרוב זומן לחקירה באופן תמוה לאחר שפרסם בטוויטר תמונת AI של שרת התחבורה, עם הכיתוב "פופקורן טבול בדם הנופלים" - בהתייחסות ל"תקרית הפופקורן" בישיבת הקבינט. לחדשות 13 נודע כי בפרקליטות הורו למשטרה לגנוז את התיק בגין חשד להסתה, אך למרות זאת אלרוב נחקר בגין סעיף אחר - חשד לאיומים

זמן צפייה: 01:47

פרסום ראשון: יועץ התקשורת איציק אלרוב נחקר היום (שלישי) בחשד להסתה בשל פוסט שהעלה לרשת החברתית טוויטר. הפוסט בגינו נחקר אלרוב מציג תמונה שנוצרה בעזרת טכנולוגיית AI, בה נראית שרת התחבורה מירי רגב כשהיא מכוסה בפופקורן טבול בדם. אלרוב כתב בפוסט: "פופקורן טבול בדם הנופלים".

משטרה אמרו כי "נפתחה חקירה עם קבלת תלונה בחשד לאיומים, שעניינה פרסום תמונה של שרה מכהנת עם כתמי דם, לצד תגובות חשודות, בהן: 'חכי חכי, עוד נבוא איתך חשבון, עוד נרדוף אותך עד יומך האחרון. תכלית החקירה הגעה לחקר האמת והסרת חשד ובסיומה יועברו ממצאיה לעיון והחלטת גורמי המקצוע בהתאם, לפיכך - כל ניסיון לייחס מניעים זרים שגוי ומקומו להידחות על הסף". בפרקליטות זועמים על המשטרה ועל חקירתו של אלרוב ואומרים כי "רוח רעה מאוד נושבת בשורות המשטרה".

טוויטר מירי רגב
"פופקורן שטבול בדם הנופלים": הפוסט של איציק אלרוב

הפוסט מתייחס ל"תקרית הפופקורן" בישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני, בה נצפתה רגב אוכלת את החטיף תוך כדי שהיא אומרת "עכשיו מתחילה ההצגה", ואף חילקה ממנו לשרים אחרים. רגב טענה שאכלה את הפופקורן בגלל שהיא "הייתה בדיאטה".

לחדשות 13 נודע כי לפני כשבועיים פנתה המשטרה לפרקליטות בעניין הציוץ של אלרוב, ושאלה אם יש צורך בחקירה בגין חשד להסתה. המשטרה המליצה לגנוז והפרקליטות הורתה לסגור את התיק. היום, לטענת המשטרה, אלרוב נחקר באזהרה בחשד לאיומים - עבירה שאינה מצריכה את אישור הפרקליטות.