בית המשפט: בשל נשיכת אמסטף - קיבל יותר ממיליון שקלים

בית המשפט קבע כי הנזקים שגרמו הנשיכות הם בלתי הפיכים ועל כן פסק סכום גבוה במיוחד. בעל הכלבים ישלם את היתרה לאחר שהעירייה וחברת הביטוח שילמו מעל 700,000 שקלים

כלב פיטבול. צילום אילוסטרציה
כלב פיטבול. צילום אילוסטרציה | צילום: AP

בגלל נשיכת אמסטף - קיבל יותר ממיליון שקלים: בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (שלישי) על בעלים לשעבר של כלבי אמסטף לשלם סכום גבוה במיוחד לאדם שננשך על ידי הכלבים כשהיה בן 8. לפי פסק הדין, הנשיכות פצעו את הילד - היום בן 21 - באזור הפנים, הצוואר, החזה והגב וגרמו לו לנזקים בלתי הפיכים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

פסק הדין גולל את האירועים שהובילו לתביעה. האירוע התרחש בשנת 2004, אז שהה התובע במתנ"ס השכונתי. באותה עת הגיע למקום הנתבע עם שני הכלבים ושחרר אותם לחופשי. בשלב מסוים תקף אחד מהם את הילד ונשך אותו בפלג גופו העליון.

לאחר התקיפה הובהל הילד לבית החולים שם נותח באופן דחוף ונמצא קרע כמעט שלם של עצב הפנים. התביעה שהגיש הילד דאז הופנתה גם כלפי העירייה, חברת הביטוח והחברה לשיקום שכונות.

במסגרת הליך פשרה שהתקיים בין הצדדים שילמו הנתבעות האחרות - בהם העירייה, חברת כלל והחברה למתנ"סים - 735,000 שקלים. לאחר שבית המשפט קבע כי הילד לא התגרה בכלבים וכי הנתבע אשם ברשלנות, הוא הורה לבעל הכלבים לשלם את יתרת התביעה בסך של כ-400,000 שקלים.

מבזק 9:00

[brightcove_iframe video_id='9mivzak_vtr2_n20170718_v1' autoplay='0' credit='' desc='' kid='' duration='1929'']