משה איבגי יואשם במעשים מגונים

כשנה וחצי לאחר שנחשפו תלונות של מספר נשים נגד השחקן המפורסם הפרקליטות החליטה להגיש כתב אישום נגד איבגי על על עבירות של הטרדה מינית ומעשים מגונים

הפרקליטות הודיעה היום (ראשון) כי החליטה להגיש כתב אישום נגד משה איבגי. השחקן המוכר יואשם בעבירות של הטרדה מינית ומעשים מגונים בארבע נשים - כשנה וחצי לאחר שנחשפו לראשונה התלונות שהוגשו נגדו.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

בהודעת פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) נכתב כי  "לאחר עיון בחומר הראיות נשקלת העמדתו לדין, בכפוף לשימוע שייערך, ככל שיחפוץ בכך, בחשד לביצוע עבירות מין בארבע נשים". מהחקירה שנוהלה על ידי יאח"ה - להב 433 עולה חשד שהעבירות בוצעו על ידי איבגי בין השנים 2013-2013 כלפי נפשים שעם חלקן הוא עובד.

ליאת בהר כהן, פרקליטתה של המתלוננת העיקרית, אמרנ בתגובה: "קיבלנו עדכון לפיו הוחלט לזמן את משה איבגי לשימוע לפני הגשת כתב אישום. אנחנו מברכים על כך וממתינים לעדכון מהפרקליטות".

בחודש מאי 2016 המליצה המשטרה להעמיד לדין את השחקן בחשד לביצוע עבירות מין. החקירה החלה בעקבות פרסומים ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת שבהם נטען כי השחקן הטריד עובדות ושחקניות - בעיקר בתיאטרון חיפה.

פרקליטתה
פרקליטתה

במהלך החקירה נגבו עדויות ממתלוננות ומבעלי תפקידים אחרים. העדויות הללו ביססו את החשד על עבירות מין והטרדות שמיוחסות לאיבגי. כמה נשים שהעידו, במהלך גביית העדות גם הגישו תלונה נגדו.

בחודש פברואר 2016 החליטה המתלוננת המרכזית נגדו לשבור שתיקה. "אני לא יכולה לתת לחברות כנסת להילחם את המלחמה שלי", היא אומרת. על התקיפה המינית שעברה לטענתה היא סיפרה: "נגעלתי מהגוף שלי, לא רציתי לחיות".