הדייר שמת - והגופה שנמצאה בקיר: סימני השאלה בחקירת הרצח בחיפה

ביום שאחרי מציאת הגופה בקיר בדירה בשכונת הדר שבעיר - עדיין רב הנסתר על הגלוי: במרחב כרמל במשטרה בודקים, בין היתר, אם הנרצח היה שותפו לדירה של דייר שמת בה לפני כעשרה ימים - ולא נראה במשך תקופה ארוכה. עם זאת, תהליך הזיהוי טרם הושלם

זמן צפייה: 00:32

יממה אחרי שגופה במצב ריקבון מתקדם נמצאה בתוך שקית בקיר בדירה בבניין בשכונת הדר בחיפה - ביחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) חוקרים היום (חמישי) כמה כיוונים. בין היתר, נבדקת האפשרות שהגופה שייכת לשותפו לדירה של דייר שמת בה לפני כעשרה ימים. עם זאת, טרם הושלם תהליך זיהוי הגופה וכיווני חקירה נוספים נבדקים.

ככל הידוע, השניים שהתגוררו בדירה לא עמדו קשר עם בני משפחותיהם זמן רב. שותפו של מי שאותר לפני עשרה ימים לא נראה על-ידי השכנים תקופה ארוכה. הגופה אותרה על-ידי פועלים שעובדים בשיפוץ בבניין. בעל הנכס הוא זה שהזעיק את המשטרה.

הזירה בחיפה
הזירה בחיפה
אנשי זק''א בזירת הרצח בחיפה
אנשי זק''א בזירת הרצח בחיפה

הקבלן, אחמד סועפטא, שחזר: "שיפצנו את הדירה והיה שם גוש בטון בתוך הקיר. אמרתי את זה לבעל הדירה - והוא אמר לשבור אותו ושאין שם כלום. כשעברנו לצד השני ראיתי ניילון שחור, קרעתי אותו וראיתי ראש של בן אדם, אבל לא ידעתי אם זה של בובה או לא - אז אמרתי זאת לבעל הדירה. הוא הגיע והזמין משטרה".