אקדח טעון ו-2 מיליון ש"ח: סוכל ניסיון חיסול של עבריין בדרום

במסגרת פעילות יזומה של מרחב לכיש למאבק בארגוני הפשיעה, תושב גן יבנה בן 57 נעצר בעקבות מידע מודיעיני על כוונתו להוציא לפועל נקמה על רקע ניסיון חיסול של קרוב משפחתו באשדוד בתחילת החודש. בביתו נתפסו אמצעים שנועדו ככל הנראה להוציא לפועל את כוונותיו, והוא חשוד בקשירת קשר לפשע והחזקת נשק

זמן צפייה: 00:59

היחידה המרכזית של מרחב לכיש עצרה אתמול (רביעי) עבריין תושב גן יבנה בשנות ה-50 לחייו, לאחר שנודע לכוחות המשטרה על כוונתו להוציא לפועל נקמה על רקע ניסיון חיסול של קרוב משפחתו באשדוד בתחילת אוגוסט. ניסיון החיסול באשדוד הוא אחד משרשרת אירועים אלימים במסגרת סכסוך כנופיות, בה מעורב העבריין שלום דומרני, אשר בניו ניצלו מניסיון חיסול שקדם לאירוע באשדוד.

במהלך הפעילות ממוקדת בעקבות המידע השתקבל, ערכו ימ"ר ויס"מ לכיש חיפוש בביתו של החשוד, שם נמצאו אקדח טעון, ולמעלה משני מיליון ש"ח במטבע זר. החשוד נעצר להמשך חקירה בימ"ר לכיש בחשד לעבירות החזקת נשק, קשירת קשר לפשע ועבירות נוספות, ויובא בפני בית משפט השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרו.

מזוודת הכסף שנתפסה בביתו של העבריין
מזוודת הכסף שנתפסה בביתו של העבריין | צילום: דוברות המשטרה
האקדח שנתפס בביתו של העבריין
האקדח שנתפס בביתו של העבריין | צילום: דוברות המשטרה

המעצר אתמול מתווסף לניסיונות המשטרה לבלום את פעולותיהם של משפחות הפשע המסוכסכות בדרום. לאחר שנעצרו שלושה אנשים בדרכם להתנקש בעבריין במהלך אירוע בר המצווה של בנו באזור קריית גת לפני כשבועיים, אמר מפקד תחנת קריית גת שלומי דראי כי "השינויים האחרונים במפת הפשיעה יצרו סכסוכים חדשים שחייבו אותנו להיערך באופן ממוקד נגד כל סכסוך במטרה לסכל כוונות פגיעה ולשמור על חיי אדם".

מנהרה ששימשה להסלקת אמל''ח על ידי עבריינים
מנהרה ששימשה להסלקת אמל''ח על ידי עבריינים | צילום: דוברות המשטרה
מנהרה ששימשה להסלקת אמל''ח על ידי עבריינים
מנהרה ששימשה להסלקת אמל''ח על ידי עבריינים | צילום: דוברות המשטרה

בתוך כך, פעילות מודיעינית של שוטרי המחוז הצפוני בנצרת העלתה כי ישנה מנהרה המשמשת להסלקת אמל"ח ומקום מסתור לעבריינים במהלך פשיטות המשטרה. לאור המידע שעלה יצאה פעילות מבצעית לדרך ובמסגרתה אותר פתח המנהרה בבית נטוש. לאחר סריקות שהתבצעו, אותרה תחמושת וממצאים נוספים בתוך המנהרה, אשר גודלה מוערך בעשרות מטרים והיא מתפרסת לשלושה חדרים בבית.