"ניסה להכניס בכוח לרכב": חשד לניסיון חטיפה על רקע לאומני

המתלוננת, בשנות ה-20 לחייה, דיווחה למשטרה כי החשוד, בן 51 מיפיע, ניסה להכניס אותה בכוח לרכבו. לפי החשד, מדובר באירוע על רקע לאומני. "ניסה לחבק ולדחוף אותה לתוך הרכב. במזל גדול היא הצליחה לברוח" מסר בעלה

זמן צפייה: 00:17

המשטרה עצרה היום (שלישי) חשוד בניסיון חטיפת צעירה בשנות ה-20 לחייה בטבריה. הצעירה התקשרה למשטרה ודיווחה כי גבר לא מוכר ניסה להכניס אותה בכוח לרכבו ברחוב דוד רמז שבעיר. לפי החשד הראשוני מדובר באירוע על רק לאומני.

עם קבלת הדיווח, נמסר, הגיעו שוטרי המחוז הצפוני למקום האירוע, פתחו בסריקות ברחובות הסמוכים וכעבור זמן קצר הצליחו לעצור את החשוד, בן 51, תושב יפיע. החשוד הובא לתחנת המשטרה בעיר לחקירה. בשלב זה, מסרה המשטרה, החקירה בראשיתה וכל כיווני החקירה נבדקים. חקירת האירוע הועברה לידי שירות הביטחון הכללי.

בעלה של המתלוננת סיפר: "פתאום היא התקשרה אליי שמישהו ניסה לחטוף אותה. אני זוכר את הילדים משתוללים כששמעו על זה. נסעתי אליה לתחנת המשטרה, היא סיפרה לי שהיא הלכה ברחוב, סתם לתחנה המרכזית, פתאום בן אדם חונה לפניה, פותח את הדלת, עובר לדלת האחורית ואז, רגע אחרי שהיא עברה, הוא ניסה לחבק אותה ולדחוף אותה לתוך הרכב. היא צרחה והשתוללה, נפלה על הכביש, קמה מיד וברחה. במזל גדול היא הצליחה לברוח לכיוון התחנה המרכזית. מישהו שראה את הנפילה דרש ממנה שתתקשר למשטרה. המשטרה הגיעה מהר, עצרה אותו במקום. הוא רצה לברוח, אבל הוא לא הצליח".