הוארך מעצרו של הצעיר החשוד שאיים בסכין על נהגת בראשל"צ

מעצרו של דניאל משה בן ה-22 הוארך עד יום חמישי, והוא חשוד באיומים, אחזקת סכין, העלבת עובד ציבור, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ואחזקת סמים שלא לצריכה עצמי. סנגורו טוען: "מדובר באדם עם בעיות נפשיות"

זמן צפייה: 02:33

מעצרו של דניאל משה, תושב קריית ביאליק בן 22, החשוד שאיים בסכין על נהגת בראשון לציון, הוארך הבוקר (שלישי) עד יום חמישי, בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בראשון לציון. משה חשוד באיומים, אחזקת סכין, העלבת עובד ציבור, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ואחזקת סמים שלא לצריכה עצמי. בית המשפט שלח את החשוד לבדיקה פסיכאטרית.

החשוד תועד אתמול בשעות הצהריים כשהוא מאיים בסכין על נהגת רכב כבת 50, תושבת ראשון לציון, בעקבות ויכוח שהתעורר בכביש. האישה לא נפגעה, אך בזכות התיעוד ממצלמת הרכב שלה הצעיר נעצר והועבר לחקירה במשטרה.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2211291046' autoplay='0' credit='' desc='סנגורו של החשוד: "מקווה שעד יום חמישי החקירה תסתיים"' poster='' kid='1_ikjqpemy' duration='']

עו"ד דימה ברנשטיין, המייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר הבוקר: "מדובר באדם עם בעיות נפשיות, אנחנו בתחילת החקירה, הפרטים עדיין לא התבהרו. הוגשה לבית המשפט היום תמונה מאוד חלקית של האירוע. אני מאוד מקווה שעד יום חמישי החקירה תסתיים ואנחנו נפעל לשחרורו".