תיעוד מעימות במסעדה: הסכין מושלכת – וננעצת בראשו של עובד

ויכוח בין שני עובדים הסתיים כשאחד מהם פוצע את חברו, שנכנס להלם ולא הצליח לשבת ולהירגע, עד שפונה לביה"ח. בית המשפט קיבל את טענת התוקף כי לא כיוון לראשו של הקורבן – ושחררו למעצר בית

זמן צפייה: 01:37

קרב סכינים: ויכוח בין שני עובדים במטבח של מסעדה פופולרית ביפו, שאירע בחודש שעבר, כמעט והסתיים בטרגדיה, כאשר אחד הצעירים במקום איבד את עשתונותיו והשליך סכין לעבר חברו. הסכין ננעצה בראשו של העובד ופצעה אותו – כך ניתן לראות בתיעוד האירוע שהגיע לידי החדשות 13.

בסרטון ניתן להבחין כיצד הקורבן נכנס להלם, יוצא מהמטבח כשהוא הולך ממקום למקום ללא מנוחה ומזמין ניידת מגן דוד אדום למסעדה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

תחקיר: האם ראש העיר רחובות דאג לאינטרסים של משפחתו?

חילוקי דעות וריחוק מנתניהו: הסיבות לעזיבת מנכ"ל משרד רה"מ

שרה נתניהו לפרקליטות: אחתום על הסדר טיעון בפרשת המעונות

תיעוד השלכת סכין במסעדה
תיעוד השלכת סכין במסעדה | צילום: חדשות 13

שאר הנוכחים במקום, שניסו תחילה להפריד בין השניים, מציעים את עזרתם, אך הסכין שנעוצה בראשו של הקורבן מפריעה לו להתיישב ולנוח. לאחר כמה דקות, פונה הפצוע לבית החולים. מאז, הספיק הקורבן להחלים ולשוב לעבודתו.

החשוד נעצר על ידי משטרת תל אביב, אך שוחרר מאוחר יותר למעצר בית. זאת, לאחר שבית המשפט קיבל את טענת עורך דינו של הנאשם, ווליד כבוב אבו חאלד, כי מרשו לא כיוון את הסכין לעבר חברו. "לפי הנטען הוא לא כיוון אליו, לא הייתה לו כל כוונה ובית המשפט השתכנע, על אף התוצאה המאוד קשה והתמונות הקשות", אמר אבו חאלד לחדשות 13.