בעלת קיוסק בת 66 הותקפה בת"א: "ניסו לרצוח אותי - ניצלתי בנס"

2 רעולי פנים נכנסו לחנות של אורה אשכנזי בשכונת תל כביר שבדרום העיר והחלו לתקוף אותה ולגנוב פריטים. "אני אוהבת לעזור לאנשים וזה מה שקיבלתי". המשטרה מנהלת מצוד אחר התוקפים

זמן צפייה: 02:11

שני רעולי פנים הגיעו ביום שבת בלילה לקיוסק של אורה אשכנזי, בת 66 המתגוררת בשכונת תל כביר בדרום תל אביב, והחלו לתקוף אותה עד שהתמוטטה. אשכנזי, סבתא ל-12 נכדים שמאושפזת כבר יומיים בבית החולים, סיפרה לחדשות 13 על רגעי האימה: "ריססו אותי, נתנו לי מכה בראש. דיממתי על הרצפה ולא הצלחתי לקום. אני חושבת שרצו לרצוח אותי בדם קר".

מפרטי האירוע, כפי שסיפרה אותם אשכנזי, עולה כי לאחר שהיא כבר הייתה שרועה על הרצפה, גנבו השניים מהקיוסק כסף, סיגריות ובקבוקי אלכוהול - והחלו להרוס את כל מה שנקרא בדרכם. אשכנזי המשיכה וסיפרה על המקרה: "אני חיה בנס כי אם לא הייתי מצליחה לפתוח את הדלת הייתי נשארת על הרצפה והיו מוצאים אותי מתה".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

לאחר האיומים בשביתה: בקשה להוצאת צו מניעה לארגון המורים

תאונה ימית בכינרת: שתי נערות שרכבו על אבוב נפצעו קשה וקל

רופא נעצר בחשד שאנס תיירת שהתנדבה בבית החולים וולפסון

אורה אשכנזי, הותקפה על ידי שני רעולי פנים
אורה אשכנזי, הותקפה על ידי שני רעולי פנים | צילום: חדשות 13

אשכנזי, שמתגוררת כל חייה בשכונת תל כביר, הפכה לדמות מוכרת בשכונה בזכות הקיוסק שלה שנמצא מול המכון לרפואה משפטית. אשכנזי סיפרה על הנזק שנגרם לה בעקבות התקיפה והתחושות הקשות: "שברו לי את האף והלסת. אני אוהבת לעזור לאנשים וזה מה שקיבלתי".

מקרה התקיפה החמור נמצא כעת בחקירה במשטרת מחוז תל אביב, שמנהלת מצוד אחר התוקפים. לאשכנזי, שתכננה לבלות את הימים שנותרו מהחופש הגדול עם נכדיה, מצפה תהליך שיקום ארוך.

משפחתה של אורה אשכנזי פתחה חשבון בנק לתרומות עבור הטיפול הרפואי והשיקום. להלן פרטי החשבון:
בעל החשבון: אשכנזי אושרי משה
בנק: הפועלים - 12
סניף: 643
מספר חשבון: 365494