מעצר הגננת מב"ש הוארך: טוענת שביצעה בפעוט בדיקת אוזניים

לאחר חשיפת התיעוד בחדשות 13, עובדת הגן בבאר שבע, שחשודה כי סתרה לאחד מהילדים, טענה בדיון הארכת מעצרה כי הוריו ביקשו ממנה לבדוק אותו. עוד התברר כי חמישה זוגות הורים הגישו נגדה תלונה

זמן צפייה: 00:57

החשד להתעלות בגן ילדים בבאר שבעבית משפט השלום בבאר שבע האריך ביום שישי את מעצרה של הגננת החשודה עד ליום שני. בדיון טענה הגננת כי היא לא סתרה לילד, אלא בדקה לו את האוזניים לבקשת הוריו. נוסף על כך, נציג המשטרה אמר בדיון כי הגננת עובדת בפעוטון הפרטי משנת 2005 בקבוצת תינוקות, ועל פי גרסתה "אין לה שום סמכות המתאימה לטפל בילדים בגיל הזה".

כמו כן, בדיון התברר כי חמישה זוגות הורים הגישו תלונה במשטרה נגד הגננת וטענו בין היתר כי כמה מהילדים חזרו עם חבלות מהגן. כעת, במשטרה בודקים את מצלמות האבטחה כדי לבחון אם היו אירועים דומים נוספים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

אלפי בני אדם הפגינו נגד נתניהו בירושלים ותל אביב, 7 נעצרו

היישוב מנות שבגליל פונה בגלל שריפה – ארבעה נפגעו קל

"סימנו אותי כמטרה": נכדתו של רבין על העימותים בזירה הפוליטית

התעללות בגן ילדים בבאר שבע
התעללות בגן ילדים בבאר שבע | צילום: חדשות 13

מהנהלת הגן נמסר בתגובה: "כמו כולם, ראינו את הקלטת. לדבריה של המטפלת הוותיקה ומהקצועית, כפי שנמסר לנו על ידה, מדובר בבדיקת אוזניים שנעשתה לפי בקשת ההורים". עורך הדין אלי אונגר, סנגורה של הגננת, הגיש הבוקר ערער לבית המשפט המחוזי, ואמר כי "מדובר באישה שמעולם לא נכנסה לתחנת משטרה. שמה הטוב, התדמית והמוניטין שלה נפגעו. זה נזק נוראי ובלי סיבה, שכן בתיעוד אפשר לראות כי היא בסך הכול החזיקה לו את הראש כדי לבדוק לו את האוזניים".

בשבוע שעבר פורסם לראשונה בחדשות 13 כי הורים של ילדי גן בבאר שבע הגישו תלונה במשטרה, בעקבות תיעוד שבו נראת הגננת מכה את אחד הילדים. ההורים הרגישו כי הילדים מתנהגים בצורה מוזרה, לכן הם פנו להנהלה וביקשו לצפות במצלמות האבטחה, וראו את התיעוד. כאמור, המשטרה בוחנת אם מדובר במקרה חד פעמי, או בשגרה.

עו''ד אלי אונגר
עו''ד אלי אונגר