"בעט בראשו ובפניו": תושב נתניה מואשם ברצח דר רחוב

סרגי דישלבסקי בן ה-33 מואשם כי רצח את ראשיד נייבוליין, חסר בית בן 54, שהיה נוהג ללון במבואה בבניין שבו התגורר הנאשם. דישלבסקי, בין היתר, בעט במנוח ואף "הותיר אותו מתבוסס בדמו"

אזיקים
אזיקים | צילום: חדשות 13

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) נגד סרגי דישלבסקי, תושב נתניה בן 33, בגין רצח ראשיד נייבוליין, דר רחוב בן 54.

על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי, נייבוליין חסר הבית היה נוהג ללון במבואה שבבניין שבו התגורר דישלבסקי, ולעיתים אף עשה בה את צרכיו - למורת רוחו של הנאשם. בתאריך 28 במארס 2020, בשעות הלילה המאוחרות, שב דישלבסקי לביתו, וכשמצא את נייבוליין שוכב במקום הורה לו לצאת מהבניין. "המנוח החל לצלוע באיטיות לכיוון היציאה, כשהוא נתמך בקיר, ובעודו מדדה לעבר המדרגות היורדות, הלך הנאשם בעקבותיו, התקרב אליו ובעט בו בחוזקה בפלג גופו העליון מאחור".

כתוצאה מכך, נפל נייבוליין על הרצפה, ואילו הנאשם "בעט בו בחוזקה", כך על פי כתב האישום, "בעיטות רבות, בפלג גופו העליון". המנוח לא הצליח להתרומם והחל לרדת, תוך כדי ישיבה, ממדרגה למדרגה, בכדי לצאת מהבניין. "הנאשם, שעמד מאחורי המנוח, המשיך לבעוט בו מספר רב של בעיטות, בעוצמה רבה בפלג גופו העליון, בגבו, בראשו, בפניו ובעורפו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מספר המתים מקורונה עלה ל-191; 14,592 חולים – מהם 107 מונשמים

דיווח בלבנון: חמאס מוכן לעסקת חילופי אסירים דו שלבית

נתניהו ובנט נפגשו: "הפגישה הייתה חיובית – יוועדו שוב בהמשך"

ניידת משטרה
ניידת משטרה | צילום: דוברות המשטרה

בהמשך, דחף דישלבסקי את נייבוליין מחוץ לבניין, יצא בעקבותיו לרחוב וגם אז החלט לבעוט בעורפו והכה אותו בראשו באמצעות אגרופיו, "בעוד המנוח נשען על קיר הבניין. כתוצאה מהמכות הוא הוטח אל המדרכה". בעודו שרוע על המדרכה חסר אונים, ללא נוע, המשיך דישלבסקי ובעט בו בעוצמה רבה, מספר רב של בעיטות בראשו ובפניו.

לבסוף הוא אף דרך בחוזקה על ראשו, בעט בו פעם נוספת ועלה לדירתו בבניין, "כשהוא מותיר את המנוח מתבוסס בדמו על המדרכה", לשון כתב האישום. "כתוצאה ממעשי הנאשם, נגרמו למנוח פגיעות רבות בפלג הגוף העליון, בפנים ובראש שגרמו למותו".

בבקשת המעצר כתבה עו"ד עו"ד ליאת גלבוע אמיר כי "מעשיו של המשיב אשר רצח את הקורבן באכזריות רבה, כשהוא בועט בו בעוצמה בראשו, בעורפו ובפלג גופו העליון , פעם אחר פעם, גם כאשר הקורבן שוכב חסר אונים, ומותיר אותו מתבוסס בדמו, מעידים על מסוכנותו הרבה".