בן 12 נפגע אנושות בהצתת חנות בנגב: "רעולי פנים נכנסו - ושרפו, איפה המשטרה?"

אלמונים נכנסו לחנות לתיקון טלפונים ביישוב חורה והציתו אותה. במקום שהה עיסא נאג'ח אבו אל-קיעאן שהגיע כדי לתקן את המכשיר הסלולרי שלו. הוא נפגע אנושות ובביה"חנאבקים הרופאים על חייו. החשד: הרקע למעשה הוא סכסוך בתוך המשפחה. אביו סיפר: "נכווה בכל גופו, מחזיקים אצבעות שייצא מזה בשלום". המשטרה עצרה שני חשודים

זמן צפייה: 02:13

עיסא נאג'ח אבו-אלקיעאן, בן 12, נלחם על חייו בבית החולים סורוקה בבאר שבע לאחר שהיום (שבת) הוא הגיע לחנות לתקן את הטלפון הנייד שלו בחנות בחורה. דקות לאחר מכן אלמונים רעולי פנים הציתו אותה כשהוא בתוכה.

הרקע ככל הנראה הוא סכסוך בתוך המשפחה.תחילה הנער הובא למרפאה מקומית ביישוב, ולאחר מכן פונה לבית החולים סורוקה על ידי צוותי מד"א. המשטרה עצרה שני חשודים - בני 25 ו-21 מחורה. הם יובאו מחר לדיון בעניינם בבית משפט השלום בבאר שבע.

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2205211626' autoplay='0' credit='' desc='דודו של הנער: "חיים באי-ודאות, דורשים אכיפה"' poster='' kid='1_b4bsp37e' duration='102']

נאג'ח, אביו של הנער, סיפר על שאירע: "הילד שלי היה אצלי במפעל ויצא לתקן את הטלפון שלו, ופשוט אלמונים אלמונים והציתו את המקום עם חומר דליק. הוא נכווה בכל גופו, העבירו אותו לבית החולים ואנחנו מקווים שייצא בשלום. מצבו מוגדר קשה מאוד והוא מורדם. אנחנו מחזיקים אצבעות. התוקפים מוכרים למשטרה ואנחנו מחכים שהיא תעשה את המוטל עליה. אנחנו לא מרגישים בטוחים. אני לא רוצה לתת לילדים שלי לצאת מהבית".

דודו של הנער, ראאד אבו אל-קיעאן, אמר כי הנער "יצא עם אביו לעבודה באזור התעשייה, ושם הוא ביקש ממנו כסף לתקן את הטלפון שלו. זה מרחק של זה מרחק של 120 מטר מהעסק שלו. לאחר שנכנס - הגיעו כמה רעולי פנים חמושים שששרפו ופוצצו את בית העסק. כמעט 90% מגופו עם כוויות בדרגה 3. איפה המשטרה? אנחנו דורשים אכיפה. לא יכול להיות שאנחנו חיים באי-ודאות, בלי ביטחון לנו ולילדינו. אנחנו לא יכולים לזוז ביישובים שלנו".

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא, ובהתאם כל דיווח שמתקבל במשטרה מטופל מיד בכדי לאתר את המעורבים, הן ע"י סריקות ופעילות מבצעית בשטח והן בעזרת אמצעים חקירתיים ומודיעיניים. במקרה זה נעצרו תוך זמן קצר 2 חשודים. נמשיך לפעול נגד נגע האלימות כל העת לשמירה על שלום הציבור וביטחונו".