חשד שבת 13 הותקפה מינית בקניון: "לא ישנה, מפחדת שהוא יחזור"

זה קרה ביום שני האחרון: נערה בת 13 נפגשה עם חברתה במרכז מסחרי בראשון לציון. עובד ניקיון, אזרח אריתריאה, עקב אחריה לשירותים ונעצר בחשד שתקף אותה מינית. בשיחה עם חדשות 13 היא שחזרה את רגעי האימה: "אני לא ישנה, מפחדת על החיים שלי, לא מסוגלת לצאת מהבית"

זמן צפייה: 02:11

א', נערה בת 13, הותקפה מינית על-פי החשד ביום שני האחרון בידי נתין זר מאריתריאה בן 32, לאחר שנכנסה לשירותים בקניון בראשון לציון. כך פורסם הערב (חמישי) בחדשות 13. על-פי החשד, הוא ניצל את העובדה שהיא הייתה לבדה כדי לתקוף אותה מינית בחדר צדדי.

בשיחה עם חדשות 13 שחזרה הנערה את רגעי חוסר האונים: "הוא נגע בי והסתכל על הגוף שלי. לא רציתי את זה. התחלתי לצעוק עליו, 'תתרחק ממני'". לבסוף היא הצליחה להיחלץ בעזרת אישה שעברה במקום ששמעה את זעקותיה.

"הלכתי לשירותים להתפנות ושמעתי צעקות", סיפרה אותה אישה. "יצאתי לראות מה קורה וראיתי ילדה צועקת בפאניקה ובפחד שהוא נגע לה בישבן. אני עובדת פה ורואה אותו כל הזמן, הוא אפילו אומר לי שלום".

אחרי שא' הצליחה להימלט, היא התקשרה מיד לאמה, שהביעה כעס על המשטרה וטענה שבתה חייגה למוקד 100 מספר פעמים - אך שוטרים לא הגיעו למקום. אחרי השיחה למוקד המשטרה, אחיה של א' הגיעו למרכז המסחרי כדי לסייע לה והם אלה שבסופו של דבר תפסו את החשוד. בהמשך מעצרו הוארך עד יום ראשון.

א' מטופלת כעת על-ידי פסיכולוגים וגורמים שונים, אך הטראומה שחוותה לא מרפה ממנה: "למה אני, ילדה בת 13, צריכה לפחד עכשיו על החיים שלה? אני לא מסוגלת לצאת מהבית. מאז המקרה אני לא ישנה מהפחד שהוא יחזור".