אחרי 20 שנה: גבר נאשם בביצוע מעשי סדום בשתי ילדות

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד יוסף קארו, תושב כרמיאל בן 48, בגין ריבוי מעשי אינוס תוך שימוש בכוח וגרימת סבל גופני - שביצע בשנים 2001-1999. "איים כי יהרוג את אחת המתלוננות ומשפחתה"

זמן צפייה: 11:19

הפרקליטות הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד יוסף קארו, תושב כרמיאל בן 48, בגין ריבוי מעשי אינוס, מעשי סדום, מעשים מגונים תוך שימוש בכוח, גרימת סבל גופני, הפעלת אמצעי לחץ או איום ועבירת איומים - שביצע לפני כעשרים שנים. בפברואר אשתקד נחשף בסדרת הכתבות "נמלטים" של עמנואל אלבז פלפס כי קארו, אז שמו היה ג'ים, הואשם בתקיפת ילדה בת 9 בעיר הולדתו פורטלנד שבארצות הברית. עם זאת הוא חמק מעונש, נכנס לישראל ושינה את שמו ליוסף.

לפי כתב האישום, בין דצמבר 1999 ועד אוקטובר 2001 ביקרו המתלוננות, קטינות ילידות 1993 ו-1997, כל אחת לבדה, לעיתים תכופות בדירתו של קארו. בחלק מהמקרים הגיעו השתיים לדירת הנאשם לאחר שהזמין אותן אליו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

כתב אישום נגד סוכן דוגמנים בגין מעשים מגונים בלקוחותיו

במסגרת הסדר טיעון: רונן ביטי הורשע בעבירות מין בקטינות

לאחר שלוש שנים: הדיקן שהורשע בהטרדה מינית יחזור ללמד

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

במהלך ביקוריה של אחת המתלוננות, בהיותה כבת שבע, ביצע בה קארו עשרות רבות של מעשי אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים. בתגובה לחלק ממעשיו, צעקה המתלוננת כי יפסיק - ורק אז חדל הנאשם מהפעולות.

בהמשך, איים קארו על המתלוננת ובין היתר אמר לה, פעמים רבות, כי ירדוף את משפחתה, יהרוג את הוריה או אותה ויחטוף את אחיה. זאת, במטרה לגרום לכך שלא תתנגד למעשיו ולמנוע ממנה לספר על האירועים. בסיום כל ביקור נהג הנאשם לתת לקטינה עוגיה.

בנוסף, ביצע קארו מעשה אינוס בקטינה הנוספת בהיותה בת כשלוש, וכן ביצע בה מעשה מגונה בביתה בעת שישנה, חדל ממעשיו כשהקטינה התעוררה.