רצח בני הזוג כדורי בירושלים: המשטרה פרסמה קלסתרון של החשוד

כשנתיים אחרי הרצח של תמר ויהודה כדורי בשכונת ארמון הנציב בבירה, המשטרה הצליחה ליצור איור קלסתרון של החשוד במעשה ומבקשת את עזרת הציבור באיתורו

זמן צפייה: 02:39

כשנתיים אחרי רצח בני הזוג תמי ויהודה כדורי בירושלים, המשטרה פרסמה היום (שני) קלסתרון של החשוד במעשה, וביקשה את עזרת הציבור באיתורו. כל היודע דבר על זהות האדם שנראה בקלסתרון, מתבקש לדווח בהקדם בטלפון למוקד 100 של המשטרה.

לפני כחצי שנה פרסמה המשטרה סרטון בו נראה אדם חשוד שהסתובב סמוך לבית הזוג בשכונת ארמון הנציב בליל הרצח. בסרטון נראה החשוד הולך כאשר תיק גדול לגופו, וכששב התיק כבר לא נמצא. כשבוע לפני הרצח, נדקרה נערה בת 14 בשכונה - והמשטרה מייחסת לגבר גם את המעשה הזה.

קלסתרון של החשוד ברצח הזוג כדורי בשכונת ארמון הנציב בירושלים | צילום: דוברות המשטרה

בתוך כך, במשטרה שמו לב לבלוג מסתורי שהופיע שלושה חודשים לפני כן ברשת, ובו פרטים שבמשטרה מאוד הופתעו שכותב הבלוג יודע עליהם. בין השאר הכותב, שזהותו לא ידועה, טוען שהרוצח הוא למעשה מחבל, למרות שבמשטרה לא חושבים ככה, אלא מאמינים שמדובר במניע פלילי. באותו הזמן צוות החקירה הוחלף, כדי לרענן ולנסות להגיע לחקר האמת.

כזכור, הזוג כדורי נמצאו בינואר 2019 בביתם שבארמון הנציב ללא רוח חיים כשעל גופם סימני אלימות. זאת, לאחר שבתם של הזוג הזעיקה את המשטרה לאחר שלא הצליחה ליצור עמם קשר במשך כמה ימים. בעקבות קריאתה הוזעקו למקום לוחמי אש שפרצו לדירה דרך מרפסת הבית. שם, כאמור, מצאו את הזוג ללא רוח חיים.

בני הזוג תמי ויהודהכדורי שנרצחו בירושלים
בני הזוג תמי ויהודה כדורי שנרצחו בירושלים | צילום: החדשות 13

במשך חודשים ארוכים חוקרי המשטרה ניסו לאתר את מבצעי הרצח. כמה חשודים נעצרו ונחקרו במספר הזדמנויות שונות, אך החקירה לא הבשילה לכדי אישומים. בין החשודים נחקרו גם המנקה הבניין, כמה עבריינים המוכרים למשטרה ואף בנם של הנרצחים, ניתאי, ואשתו ברכה.