רצח הזוג כדורי: עבריין בנו, וקרוב משפחתם שנעצרו - שוחררו

ביהמ"ש השלום בירושלים הודיע על שחרורם של אלי אריש, בנו וקרוב משפחתם דוד כהן, שנחשדו במעורבות ברצח לפני כשנה. אריש לאחר שחרורו ממעצר: "המשטרה מתנכלת אלינו"

זמן צפייה: 02:51

בית משפט השלום בירושלים החליט היום (רביעי) לשחרר את שלושת החשודים שנעצרו אתמול במעורבות ברצח בני הזוג כדורי בעיר - אלי אריש, עבריין מוכר בירושלים, בנו נתי, וקרוב משפחתם דוד כהן.

ביציאה מהמעצר, אריש אמר לתקשורת כי "המשטרה מתנכלת סתם. לא ברור למה המעצר, החוקרים בעצמם אמרו לי 'אנחנו לא יודעים למה אתה פה. אנחנו חייבים להגיד את החשדות'. גם את דוד כהן ואת הבן שלי עצרו סתם. הכל שטויות והבלים. השופט שמע הקלטות שהוקלטו, והתרשם שאין שום דבר. מתנכלים אלינו באופן שיטתי".

"דוד היה פעם לקוח של הרואה חשבון, כדורי", המשיך אריש. "אז חקרו את כל הלקוחות שלו, והוא אחד מהם". "בעבר הייתי עבריין, היו לי מאסרים. עכשיו אני תלמיד ישיבה, לא מעניין אותי השטויות האלה. אבל הם לא שוכחים".

בהצהרה שלו לתקשורת, אריש הודה כי היה עצור במסגרת חקירת רצח עורך הדין הפלילי יורם חכם. "אחרי 27 יום מעצר אמרו 'יאללה, לך הביתה'", אמר אריש.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

העליון דחה את הערעור: מלכה לייפר תעבור בדיקה פסיכיאטרית

הצעירה הבריטית העידה בקפריסין: "יצאתי מהחדר רועדת וצורחת"

כתבי אישום כפוף לשימוע נגד אפי נוה והשופטת כרייף בגין שוחד

בני הזוג תמי ויהודהכדורי שנרצחו בירושלים
בני הזוג תמי ויהודהכדורי שנרצחו בירושלים | צילום: החדשות 13

כאמור, אתמול פורסם לראשונה בחדשות 13 כי נעצרו שלושה החשודים, לאחר שלפני מספר ימים הגיע למשטרה פרט חקירה שאפשר את מעצרם. אחד העבריינים נעצר במסגרת פרשה נוספת שנחקרת בימ"ר ירושלים. שלושת החשודים הכחישו את המיוחס להם. עו"ד יהודה שושן, פרקליט החשוד המרכזי, מסר: "מרשי מכחיש כל קשר לרצח. זהו עוד מעצר שווא שמתבצע בתיק הזה כפי שבוצע כמה פעמים בעבר". זאת, כזכור, עשרה חודשים לאחר שבני הזוג תמר ויהודה כדורי, שניהם בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו בדירתם בשכונת ארמון הנציב ללא רוח חיים כשעל גופם סימני אלימות.

בחודש מאי דווח כי למרות המעצרים והדיווחים על התפתחויות בחקירה, לא הייתה למשטרה קצה חוט בפרשה. אז עלה החשד כי את הרצח ביצע מחסל מקצועי, זאת מכיוון שבדירתם של יהודה ותמר בשכונת ארמון הנציב בירושלים לא נמצאו ראיות פורנזיות שיכולות לקשור בין הזירה לבין הרוצח. כמו כן, הוסר החשד נגד קרוב משפחת הזוג, שנעצר בעבר.

היעדר ממצאי DNA בדירת הזוג הוביל את החוקרים למסקנה כי האדם שנכנס לזירה ורצח אותם בדם קר ידע מה הוא עושה, וכרגע הם מניחים כי מדובר ברצח שבוצע על רקע סכסוך כספי.