מעורר מחלוקת: סנגורו של זדורוב הציג בובה בדמות תאיר ראדה

במהלך סיור של השופטים במשפט החוזר בתיק ראדה בביה"ס בו נרצחה, עו"ד ירום הלוי המייצג את זדורוב בתיק הרצח הביא את הבובה על מנת להפריך, לטענתו, את שחזור המשטרה

זמן צפייה: 02:38

השופטים במשפט החוזר בתיק הרצח של תאיר ראדה הגיעו היום (שני) לבית הספר נופי גולן בקצרין, בו נרצחה ראדה, ויחד עמם היגעו הנאשם רומן זדרוב והפרקליטים בתיק. היום הוא יום השנה ה-15 לרצח. סנגורו של הנאשם, ירום הלוי, הציג במהלך מעורר מחלוקת בובה בדמותה של ראדה שנועדה על מנת להראות כי השחזור שביצע זדורוב אינו הגיוני.

הלוי אמר כי "כפי שכולם יודעים ביקשתי בצורה מסודרת לערוך הדגמות בתא. לשם כך הכנתי בובה בגובה של 1.51 מטר, 4 ס"מ יותר מתאיר. לקחתי מישהי יותר גדולה כדי להראות לכם כמה זה אפשרי לרצוח כשהדלת סגורה - כמה השחזור של רומן היה מופרך, וכמה ההדגמה בתא הייתה מופרכת וההדגמה בשחזור היתה מופרכת".

ירום הלוי והבובה
עו''ד ירום הלוי עם הבובה שמדמה את תאיר ראדה

עוד הוסיף כי "זאת בובה שמדמה את תאיר. אני עומד בדקות הקרובות לבצע הדגמה בתוך התא, ולהראות שבמציאות הרוצחת רצחה את המנוחה כששתיהן נעולות בתוך התא עם דלת סגורה בניגוד גמור לשחזור המופרך של רומן".

בכניסה לבית הספר אמר הנאשם ברצח, רומן זדורוב: "אני לא בלחץ, אם השופטים רוצים לבדוק זה טוב. אני חושב שהפעם המשפט יותר רציני מפעם קודמת כי השופטים מדברים, שואלים ונכנסים לתיק". הסיור יתקיים בדלתיים סגורות.

רומן זדורוב מחוץ לכלא שיטה

"אני לא ישן טוב, לכל דבר זמן שלו", סיפר זדורוב ותיאר את חווייתו מאז ששוחרר למעצר בית. "אני מרגיש אדם חופשי, סוגרים לך רק גבולות אבל אני חופשי כל הזמן. במשפט הקודם לא עניין את השופטים, עכשיו היחס הוא אחר, רוצים למצוא את הצדק. אם שואלים אני אסביר הכל - מה שהם רוצים אני פה".

בפרקליטות אמרו במהלך הדיון בבית הספר: "נראה את האפשרות לגבי התזת הדם והמרחק של המנוחה מהקיר המערבי. הוא אמר שלפי ההתזות הוא מביים את זה. אתם תראו שלא ניתן לראות שמישהו נוסף עמד מאחוריה".