הרצח בבקעת הירדן: מעצרו של החשוד הוארך ב-11 ימים

החשוד, תושב תל אביב בן 25, נעצר 48 שעות לאחר שגופתו השרופה של יאיר חדד מרחובות נמצאה במטעי תמרים לפני כשבועיים, והחשד הוא כי הוא דקר את הקורבן למוות לאחר שהשניים בילו יחד בטבריה. בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בירושלים הוארך מעצרו עד יום חמישי הבא

זמן צפייה: 01:06

בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בירושלים, מעצרו של החשוד ברצח יאיר חדד בבקעת הירדן הוארך הבוקר (שני) ב-11 ימים, עד יום חמישי הבא. החשוד, תושב תל אביב בן 25, נעצר 48 שעות לאחר שגופתו השרופה של תושב רחובות נמצאה במטעי תמרים לפני כשבועיים. שמו של החשוד נאסר לפרסום.

ניצב עוזי לוי, מפקד מחוז ש"י, הטיל את חקירת האירוע על היחידה המרכזית של המחוז, ובאמצעות שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים התחקו בלשי וחוקרי היחידה אחר החשוד ברצח. נציג המשטרה אמר בדיון הארכת המעצר: "בהארכת המעצר הראשונה החשוד הכחיש כל קשר לזירה הקשה ולקורבן, בהארכת המעצר השניה קשר את עצמו לקורבן, קשר את עצמו לזירה וציין שהקורבן עצמו שהכרות שלהם היתה בטרמפ".

"במהלך הנסיעה כאשר הסיעו עם הרכב לאזור הבקעה, טען שהקורבן דקר את עצמו", הוסיף נציג המשטרה, "מכלל הראיות אנחנו רואים שהחשוד יוצא מאזור הזירה והולך רגלית. נתפס באותו יום על ידי שוטר כשהוא שוטף את הרכב, מטשטש ראיות ומשם נוסע לביתו בתל אביב. נמצאו ממצאים שקשורים אותו לזירה. בהם כתמי דם ברכבו של החשוד. מחכים לממצאים סופיים בנוגע לסיבת המוות. החשוד מתנהג אחרת בחקירה ומחוץ לחקירה. כשמכינים לו קפה וסיגריה מתנהג רגיל. כשהוא בחקירה הוא מרביץ לעצמו ופוגע בשוטרים".

יאיר חדד, תושב רחובות שנרצח בבקעת הירדן
יאיר חדד, תושב רחובות שנרצח בבקעת הירדן

גרסת החשוד היא כי הוא לקח את המנוח טרמפ, וטענתו היא כי באזור הבקעה החל הקורבן לדקור את עצמו ואז הוא הוריד אותו מהרכב. הוא הוסיף כי אסף את הקורבן עשר דקות לפני האירוע, וסיפר בחקירתו כי הקורבן אמר לו שהוא מכשף.

Whatsapp Image 2023 06 18 At 1
אמבולנס בבקעת הירדן (ארכיון) | צילום: גיל גרין, תיעוד מבצעי מד''א

מחקירת האירוע עולה בשלב זה כי החשוד והקורבן ככל הנראה שהו יחדיו לילה לפני האירוע בטבריה, ולמחרת בבוקר נסעו ברכבו של החשוד לכיוון בקעת הירדן. במהלך אותו היום, על פי החשד, נרצח הקורבן על ידי החשוד באמצעות דקירות, ולאחר מכן על פי החשד הוצת במטרה לטשטש ראיות.