4 נערות ממעון ליד י-ם חשודות שכפתו מדריכה, שדדו אותה ונמלטו

הנערות, בנות 15-17, חשודות בעבירות של כליאת שווא, קשירת קשר לביצוע פשע והפרת הוראה חוקית, לאחר שאתמול נמצאה אחת המדריכות במעון שבו הן שוהות כשהיא כפותה בחדר לכיסא. שתיים מהנערות נמצאו בראשל"צ והשתיים נוספות הסגירו עצמן

החבלים ששימשו על-פי החשד את הנערות

ארבע נערות חשודות באלימות ושוד של מדריכה במעון שבו הן שוהות סמוך לירושלים. אמש (ראשון) לפנות בוקר התקבל דיווח במשטרה שלפיו ארבע הנערות, בנות 15-17, ששוהות תחת צו במעון סמוך לבירה - נמלטו מהמקום. הן חשודות בעבירות של כליאת שווא, קשירת קשר לביצוע פשע והפרת הוראה חוקית.

מהמשטרה נמסר כי "מיד עם קרות האירוע, הבחין צוות המעון כי מאחד החדרים בוקעות צעקות ובדיקתם העלתה כי אחת המדריכות כפותה בתוך החדר לכיסא. על-פי החשד, ארבע הנערות, בטרם נמלטו, הכניסו את המדריכה אל החדר". עוד נאמר כי שם הן כפתו את המדריכה לסולם מקובע באמצעות חבל וחסמו את פיה, נטלו את מכשיר הטלפון הנייד שלה וצרור מפתחות ואז ברחו - "לא לפני שנעלו את דלת החדר כשהמדריכה מרותקת לכיסא".

"מיד עם קבלת הדיווח במשטרה", נמסר, "החלו כוחות בהובלת מחלק נוער תחנת מוריה בסריקות אחר החשודות, לצד פעולות חקירתיות מגוונות בשיתוף מחוזות משטרה נוספים".

שתיים מהנערות החשודות אותרו אתמול בשעות הערב המאוחרות על-ידי שוטרי סיור של תחנת ראשון לציון סמוך לבניין מגורים בעיר, והן הועברו לחקירה בתחנת מוריה של מחוז ירושלים.

שעות ספורות לאחר מכן התייצבו שתי החשודות הנוספות  בתחנת המשטרה והסגירו עצמן. הן יובאו היום לבית המשפט לדיון בעניינן.