מעקב של שבועות, מעטים מעורים בפרטים: המבצע לחיסול בני שלמה

לאחר שהבוקר הותרו לפרסום שמותיהם של החשודים ברצח ראש ארגון הפשע מהדרום, על פי ההערכות המבצע לחיסולו תוכנן במשך זמן רב והיה ידוע לאנשים בודדים בלבד. במשטרה בטוחים כמעט בוודאות שהמחסלים בידיהם - וינסו לאתר חשודים נוספים

זמן צפייה: 01:29

לאחר שהבוקר הותרו לפרסום שמותיהם של החשודים בחיסולו של ראש ארגון הפשע בני שלמה, הערב (שישי) פורסם בשישי עם אילה חסון כי החשודים עקבו במשך שבועות ארוכים אחר כל פעולה של שלמה, תיכננו את המבצע שלב אחר שלב. כמו כן, ככל הנראה אנשים בודדים היו מעורים בפרטי המבצע, בהם המחסלים עצמם ואדם או שניים נוספים, אותם ינסו במשטרה לאתר בשבועות הקרובים.

מעצרם של החשודים קורה שעות אחדות לאחר החיסול, זאת על אף שבמרחב לכיש ישנו מחסור של עשרות שוטרים. גורמים במשטרה טוענים כי שלושת החשודים, בהם גם מוחמד סלאח, הסטודנט לרפואה ברומניה שנעצר בנמל התעופה בן גוריון וככל הנראה לחץ על ההדק, הם אלו שחיסלו את ראש ארגון הפשיעה.

בני שלמה
בני שלמה

כאמור הבוקר הותרו לפרסום שמות החשודים - מועיאד מילאד, עלא סאלח ומוחמד סלאח - כולם תושבי שכונת ג'ואריש שברמלה. מעצרם הוארך בתחילת השבוע עד ליום ראשון. כמו כן, ישנו אדם רביעי החשוד בסיוע - אך צו איסור פרסום הוטל על זהותו עד ליום ראשון. ביחידה המרכזית של מרחב לכיש מעריכים כי מדובר בשכירי חרב. כלומר, השלושה נשלחו על-ידי גורם שלישי לחסל את שלמה תמורת סכום כסף גדול במיוחד.