בריטניה: 16 שנות מאסר לנהג שדרס למוות שני ישראלים בפגע וברח

ארבעה חודשים לאחר תאונת הפגע וברח שגבתה את חייהם של אב ובת מצפון הארץ, בית המשפט בקנטנברי גזר 16 שנים בכלא על הגבר בן ה-30 שגרם לתאונה ונמלט מהזירה. "צרך קוקאין ועזב את הזירה בכוונה תחילה בעודו מודע לכך שדרס אנשים"

יורם הרשפלד ובתו נגה סלע, שנהרגו בתאונה בבריטניה
יורם הרשפלד ובתו נגה סלע, שנהרגו בתאונה בבריטניה | צילום: באדיבות המשפחה

בית המשפט בקנטרברי שבבריטניה גזר 16 שנות מאסר על ניטש ביסנדרי, בן 30, שגרם לתאונה באוגוסט השנה בה נהרגו יורם הירשפל, בן ה-80 ובתו נגה סלע בת ה-31, וברח מהזירה - כך פורסם אמש (שישי) ב-BBC. השופט סיימון ג'יימס שהקריא את גזר הדין אמר לנאשם בבית המשפט: "אין מילים לתאר את הכאב, האובדן והצער שגרמת".

עוד אמר השופט לביסנדרי בעת הקראת גזר הדין: "התרכז בהגנה על עצמך וברחת מהזירה, הלכת להוריך כדי לנסות ולהחביא את הסמים שמכרת. עזבת את הזירה בכוונה תחילה בעודך מודע לכך שדרסת אנשים". ביסנדרי חזר אל זירת התאונה זמן קצר לאחר מכן' ובבדיקת סמים משטרתית נמצאו עקבות של סם מסוג קוקאין במערכת שלו. עוד ציינו בבית המשפט כי לביסנדרי אישומים קודמים בגין נהיגה תחת השפעת סמים.

זירת התאונה ברמסגייט שבאנגליה שבה נהרגו שני ישראלים
זירת התאונה ברמסגייט שבאנגליה שבה נהרגו שני ישראלים

נגה סלע הייתה פיזיקאית, והיא התגוררה בשלוש השנים האחרונות בקיימברידג' שבאנגליה עם בעלה עומר סלע, שעושה שם דוקטורט, וילדיהם. אביה של נגה, יורם, שנהרג גם הוא בתאונה, הגיע לביקור משפחתי, והמשפחה יצאה לחופשה באזור החוף. עומר נפצע גם הוא בתאונה, והוא אושפז בבית חולים במחוז קנט יחד עם בנו בן ה-8. בתו בת ה-5 נפצעה אנושות, ואושפזה בבית חולים אחר בלונדון.