חיסול ראש ארגון הפשע בני שלמה: נעצר חשוד נוסף שהיה בזירת הרצח

בית המשפט האריך ב-5 ימים מעצרו של חשוד נוסף ממשפחת ג'רושי. מדובר בחשוד חדש שהיה בזירה בזמן הרצח והוא אף מודה בכך. הוא חשוד בקשירת קשר לביצוע פשע ובין היתר נבדק הקשר שלו ל-״כיפה האדומה״ שעשו לבני שלמה בתחנת הדלק

זמן צפייה: 11:12

חיסול ראש ארגון הפשע בני שלמה: משטרת ישראל הודיעה היום (שישי) כי אתמול, עצרה חשוד נוסף, בן משפחת ג'רושי, במעורבות ברצח ראש ארגון הפשע בני שלמה. זאת, במסגרת פעולות חקירה של היחידה המרכזית במרחב לכיש. בית המשפט השלום באשקלון האריך ב-5 ימים מעצרו של החשוד.

מדובר בחשוד חדש שהיה בזירה בזמן הרצח וחיכה לכוחות ההצלה - הוא אף מודה בכך. בנוסף, הוא חשוד בקשירת קשר לביצוע פשע ובין היתר נבדק הקשר שלו ל-"כיפה האדומה" שעשו לבני שלמה בתחנת הדלק.

בני שלמה ותיעוד חיסולו
בני שלמה ותיעוד חיסולו

נזכיר כי ביום ראשון, מעצרם של שלושת החשודים המרכזיים ברצח ראש ארגון הפשע בני שלמה הוארך בעשרה ימים נוספים. נציג המשטרה אמר בדיון כי הרכב שישמש לביצוע הרצח נמצא ברשות המשטרה, והוסיף כי החשוד עלא סלאח לא משתף פעולה עם המשטרה וכי יש החשדות נגדו התחזקו. גם לדברי השופטת החשד הסביר שהיה נגד סלאח חוזק.

מוקדם יותר באותו היום, הוארך מעצרו של החשוד בסיוע לאחר מעשה בחמישה ימים, וגם במקרה שלו אמר נציג המשטרה בדיון כי מאז הארכת המעצר הראשונה התחזק החשד נגדו. זהותו של החשוד בסיוע עדיין תחת צו איסור פרסום.

זירת הירי בדרך השבעה בין אזור לחולון
זירת הירי | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

כזכור, בשבוע שעבר הותרו לפרסום שמותיהם של החשודים: מועיאד מילאד, עלא סאלח ומוחמד סלאח - כולם תושבי שכונת ג'ואריש שברמלה. ביחידה המרכזית של מרחב לכיש מעריכים כי מדובר בשכירי חרב. כלומר, הם נשלחו על-ידי גורם שלישי לחסל את שלמה תמורת סכום כסף גדול במיוחד. אחד החשודים, מוחמד סלאח, הוא סטודנט לרפואה ברומניה, והוא נתפס בנמל התעופה בן גוריון רגע לפני שעלה למטוס.

כמו כן, ביום שישי שעבר פורסם ב"שישי עם אילה חסון" כי החשודים עקבו במשך שבועות ארוכים אחר כל פעולה של שלמה, תיכננו את המבצע שלב אחר שלב. כמו כן, ככל הנראה אנשים בודדים היו מעורים בפרטי המבצע, בהם המחסלים עצמם ואדם או שניים נוספים, אותם ינסו במשטרה לאתר בשבועות הקרובים.

מעצרם של החשודים קורה שעות אחדות לאחר החיסול. גורמים במשטרה טוענים כי שלושת החשודים המרכזיים, בהם גם מוחמד סלאח, הסטודנט לרפואה שנעצר בנמל התעופה בן גוריון וככל הנראה לחץ על ההדק, הם אלו שחיסלו את ראש ארגון הפשיעה.