9 שנות מאסר לנהג שדרס למוות את הילד איתי מרגי ביום הכיפורים

בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע כי אמיר אבו לאבן, שדרס את בן השמונה שרכב על אופניו בדרך נמיר בעיר, ירצה תשע שנים מאחורי סורג ובריח. הצעיר הודה והורשע בהמתה בקלות דעת

זמן צפייה: 00:16

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שלישי) תשע שנות מאסר על אמיר אבו לאבן, הנהג שדרס למוות את הילד איתי מרגי בן השמונה ביום הכיפורים שעבר בדרך נמיר שבעיר, והודה והורשע בהמתה בקלות דעת.

בחודש יוני, כאמור בית המשפט הרשיע את אבו לבן, תושב רמלה, בהמתה בקלות דעת. בן ה-21 הורשע גם בסחר בסם מסוכן והחזקתו שלא לצריכה עצמית, לאחר שהודה במיוחס לו. אבו לבן הודה במסגרת הסדר טיעון כי הגיע ברכבו לגוש דן כדי למכור LSD וקוקאין לצרכני סמים. לאחר שמכר את הסמים ללקוחות שונים והיה בדרכו למכור ללקוח נוסף, פגע באיתי מרגי, שרכב על אופניו בכביש.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ח"כית נוספת נוטשת את כחול לבן: "דרושה הנהגה אחראית וישרה"

כחצי מיליון ישראלים כבר חוסנו לקורונה; שיא נדבקים מאוקטובר

הירי בכביש 6: "עד שהממשלה לא תתערב – סכסוך המשפחות יימשך"

אמיר אבו לבן
אמיר אבו לבן | צילום: מיכה ריזוב, חדשות 13

אבו לבן נסע במהירות מופרזת ומעל המותר ופגע בילד בעוצמה רבה. מיד לאחר תאונת הדרכים, בשעה שאיתי היה מוטל מדמם על הכביש, יצא מהרכב ומיהר להסתיר, בשיחים בצד הכביש, את הסמים שהחזיק.

כאמור, אבו לבן הודה כי מותו של הילד נגרם כתוצאה ממעשיו, וכן כי נהג במהירות מופרזת ומעל המותר בחוק, לא התאים את מהירות נסיעתו למועד הנסיעה, יום כיפור, ולא התאים את מהירות נסיעתו לתנועת עוברי הדרך ולתנאי הדרך ולא האט את מהירות נסיעתו בכביש עם הגיעו לצומת.