אישום: בשל סכסוך על שכר דירה - דקר למוות את שותפו בזמן שישן

ויקטור ז'ירנוב בן ה-59 נאשם שרצח את פאבל אורלוב בן ה-44 באמצעות סכין חדה שנעץ בצווארו, בעת שהיה במיטתו. לאחר מכן ביקש משכנו לסייע לו להיפטר מהגופה - והאחרון הזעיק את המשטרה

זמן צפייה: 00:18

כתב אישום הוגש היום נגד תושב חיפה בן ה-59, ויקטור ז'ירנוב, בגין רצח פאבל אורלוב, בן ה-44. זאת, על רקע סכסוך בגין דמי שכירות - שאורלוב סירב לשלם או לחלופין לעזוב את הדירה. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מכתב האישום עולה כי ז'ירנוב התגורר בדירה שכורה ברחוב הירדן 5 בחיפה, ובחודשיים האחרונים אורלוב גר עימו בדירה ונהג לישון בחדר השינה. כאמור, במהלך התקופה סירב לשלם אורלוב שכר דירה, או לעזוב את המקום. הדבר גרם לסכסוך ממושך בין השניים, ועל רקע זה החליט ז'ירנוב להרוג את שותפו לדירה.

זירת הרצח בחיפה
זירת הרצח בחיפה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ארון ספרים נפל על בן 7 בבית ספר בחיפה – מצבו קשה

חשד לרצח בחיפה: גופת גבר כפות נמצאה עם סימני אלימות

חיפה: פועל בן 43 נהרג כתוצאה מנפילה מגובה 6 קומות

סכין, אילוסטרציה
סכין, אילוסטרציה | צילום: דוברות המשטרה

לדברי כתב האישום, לקח ז'ירנוב בחודש שעבר סכין מטבח גדולה ודקר את אורלוב בצווארו בעת שישן במיטה. לאחר הדקירה העמוקה, הוא סובב את להב הסכין בעודה נעוצה בגופו של אורלוב. לאחר מכן, משך אותו ז'ירנוב מהמיטה בעודו מדמם קשות ממקום הפציעה, וגרר אותו במסדרון הדירה עד לדלת הכניסה. בשלב זה, הניח אותו על בטנו וכבל את ידיו באמצעות אזיקונים. אז, הכניס את ראשו ורגליו לתוך שקיות זבל. זאת, כדי לוודא שאורלוב מת.

לאחר מכן יצא מהדירה ופגש שכן, שהבחין בכתמי הדם על בגדיו. ז'ירנוב ביקש ממנו לסייע לו להיפטר מהגופה, תוך שהשכן מבחין בגופתו של אורלוב בתוך הדירה. השכן עזב את המקום והזעיק את המשטרה. צוות המשטרה הגיע, איתר את הגופה ועצר את ז'ירנוב.

חובש בכיר, סאלח בדרייה, שנכח בחודש שעבר במקום, סיפר: "כשהגענו למקום חברנו למשטרה שנכנסו לדירה. הגבר היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות בפלג גופו העליון. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".