אישום: לימד במוסד חינוכי - ותקף מינית נערים

כתב אישום הוגש נגד מנדי דסקל, בן 35, בגין מעשים מגונים שביצע בקטינים הלומדים במוסד החינוך שבו עבד: "ניצל את מעמדו כאיש חינוך וחתר למגע עם הקטינים וניצול שעת כושר לשם ביצוע המיוחס לו"

גבר באזיקים (אילוסטרציה)
גבר באזיקים (אילוסטרציה) | צילום: שאטרסטוק

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד מנדי דסקל, תושב העיר בני ברק בגין מעשים מגונים שביצע בקטינים הלומדים במוסד החינוך בו עבד. כמו כן, יוחסו לו עבירות של כליאת שווא ומעשה מגונה תוך ניצול יחסי תלות ומרות.

מכתב האישום עולה כי מתחילת שנת 2022 ובמשך כחצי שנה, ביצע דסקל מעשים מגונים בשני קטינים, בני 12 ו-14 שלמדו במוסד החינוך שבו לימד, תוך שהוא מנצל את מעמדו ותפקידו. המעשים כללו בין היתר ריבוי נגיעות באיברים מוצנעים ובוצעו לרב בזמן ההפסקות, בעת ששהה דסקל עם הקטינים לבד בכיתה נעולה.

כיתה ריקה בבית ספר
כיתה בבית ספר. אילוסטרציה | צילום: Shutterstock

באחד מהמקרים החזיק דסקל את היד של הקטין והצמיד אותה לאיבר מינו. במקרה אחר הוביל דסקל את אחד הקטינים לחדר במוסד, נעל את הדלת וביצע מעשה מגונה בקטין. בפעם אחרת, במהלך שיעור שהעביר דסקל, הוא ביקש מאחד הקטינים לבוא ולשבת לידו מאחורי פלטת שולחן המורה, והחל לעסות את גבו של הקטין ולגעת בו.

בבקשת המעצר עד לתום ההליכים ציין מגיש כתב האישום עו"ד משה יחזקאל כי "מעשיי המשיב מלמדים כי אינו מהסס לממש תאוותיו המיניות, תוך עורמה, תחכום ופגיעה בקטינים בגילאים צעירים. המשיב ניצל את מעמדו כאיש חינוך וחתר למגע עם הקטינים, תוך יצירת יחסי אמון וקרבה, וניצול שעת כושר לשם ביצוע המיוחס לו".