אילנה ראדה בביהמ''ש: "קצינים במשטרה משקרים במצח נחושה"

אמה של הנרצחת תקפה את המשטרה וטענה כי מצאה חורים בחקירה שהוסתרו ממנה ומהמשפחה, למרות שהייתה נוכחת בכל דיוני המשפט הקודם. אשתו של זדורוב: "רומן ואני גילינו על רצח הנערה מהתקשורת"

זמן צפייה: 00:35

לאחר שנערך בבית המשפט המחוזי בנצרת היום (ראשון) הדיון בהוכחות במשפט החוזר של רומן זדורוב, שנאשם ברצח של תאיר ראדה בבית הספר "נופי גולן" בקצרין בשנת 2006, אמרה אילנה ראדה, אימה של תאיר, כי היא החלה להתעמק בחומרי החקירה: "גייסתי לי חבר'ה מדהימים שמתעסקים גם בסייבר וגם במשפטים וחשכו עיניי".

"כל מה שראיתי במשפט הקודם, שהייתי עדה בו וכולם ראו שהגענו לכל דיון ולא פספסנו, נוכחתי לדעת שהסתירו מאיתנו הרבה מאוד דברים, ולימים אנחנו היום במשפט החוזר, ואנחנו מגלים את כל החורים האלו – פה אין מזכר, ופה לא צילמו, ופה את זה לא חקרו ולא עשו קלסתרון, שזה הזוי כשמדברים על חקירה מאוד מיוחדת וחקירה מאוד משמעותית" הוסיפה ראדה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מיליון דולר תוך 48 שעות: הכופר שדורשים הפורצים לאתר "אטרף"

גנץ הגיש לממשלה את ההצעה לוועדת חקירה לפרשת הצוללות

בנט בריאיון ל"טיימס" הבריטי: "אנחנו במלחמה קרה עם איראן"

לדבריה, עקב הדברים שהתבהרו לה כעת שלא היו ברורים בתחילת החקירה היא מתקוממת מכך "שקצינים במשטרה באים ומשקרים במצח נחושה, ולעיתים אפילו מביאים דברים שנאספו רק בשנים האחרונות כשהם מההתחלה חד ונחרץ החליטו ללכת על כך שזדורוב הוא הרוצח".

בתוך כך, עלתה אשתו של רומן, אולגה זדורוב, לדוכן העדים וטענה כי היא ורומן גילו על הרצח מהתקשורת ומשמועות בעיר. עו''ד ירום הלוי, המייצג את זדורוב אמר היום לחדשות 13 כי העובדה שרומן נסע יחד עם אשתו לבית הספר ביום שלאחר הרצח כדי לבקש מהמשטרה את התיק וכלי העבודה שלו, מוכיחה כי הוא לא הרוצח.

כמו כן, בהמשך השבוע יובאו עוד 15 עדים לדיון בבית המשפט וככל הנראה יעברו חודשים רבים עד שתתקבל הכרעה במשפט החוזר.