אילנה ראדה: "אני מבולבלת ונסערת, מקווה שהמשפט יהיה צודק"

אמה של תאיר ראדה תיארה הריאיון מה עבר עליהם במשך השנים. "היום אני יודעת מה קרה אבל לחיות שנים בשקר היה מאוד קשה". על זדורוב הוסיפה: "אין לי מה להגיד לו, ולא מצאתי מה במשך 15 שנה"

זמן צפייה: 04:46

לקראת שחרורו הצפוי היום (חמישי) של רומן זדורוב, אמה של תאיר ראדה, אילנה, התראיינה לחדשות 13 ואמרה כי היא "מאוד מבולבלת ונסערת. זה יום שמחזיר אותך אחורה ליום הנורא והקשה של רצח תאיר, אבל אני כולי תקווה שהמשפט החוזר הוא פתח למשהו טוב.

"אני מקווה ורוצה להאמין שהמשפט הזה יהיה נכון, צודק, שכל מה שהוסתר מעינינו וכל מה שלא הובא לכל הערכאות - יובא הפעם. אני מקווה שהאמת תצא לאור, ושמי שצריך  להיות בכלא, ולקבל את עונשו יקבל אותו, בלי רחמים ממני".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הקלות בהגבלות על נשים? טליבאן מציגים גישה "סובלנית"

8,800 נדבקים בקורונה אובחנו אתמול – 6.5% מהבדיקות חיוביות

"ביידן מצפה לפרטנר החדש שלו": בנט נפגש עם בכירים אמריקניים

ראדה תיארה את חייה בצל הפרשה שמסעירה את המדינה כבר יותר מ-15 שנה: "היום אני יודעת בדיוק מה קרה שם אבל לחיות בשקר היה מאוד קשה. במקום שהמדינה תעבוד בשביל האזרח, יוצא שהאזרחים עושים הכל, וזה מה שעשיתי. אני הלכתי, חקרתי, בדקתי ונברתי ולא סיימתי את הכול".

"זה קשה לחיות עם הכאב, זה לא דבר נורמטיבי לקבור ילד", סיפרה האם. "אני חושבת שזה לא נתפס, לא מובן ומציף כל פעם. במיוחד עכשיו כשמגיעים החגים, זה לא נותן מנוח כי זה לא חג בלי תאיר. זה לא חג כשאתה קובר ילד".

כשנשאלה האם הייתה רוצהלהגי משהו לזדורוב עצמו ענתה כי "אין לי מה להגיד לו ולא מצאתי מה במשך 15 שנה. לא השתלחתי בו בבית המשפט ולא כתבתי עליו רעות אבל אני לא חושבת שיש לי שיח איתו. אני אומר בגלוי לב, גם אם זה לא מוצא חן בעיני הציבור, אני אפילו כועסת עליו על עצם העובדה שהוא הודה ברצח של בתי. הוא שיבש בכך את הליך החקירה, ברגע הזה הפסיקו את החקירות של שאר הדברים. כיום אנחנו צריכים לבדוק ולנבור, ומצאנו דברים אחרים, שלא קושרים אותו לרצח, אבל נצטרך להגיע לישורת האחרונה - למשפט החוזר, ונראה מה יהיה שם. אני לא יודעת להגיד במאת האחוזים שהוא לא רצח את תאיר".