4.5 שנות מאסר לפסיכולוג הילדים שהורשע בעבירות מין בקטינים

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר 55 חודשי מאסר על ד"ר עידן קוסובסקי, בן 52 מזכרון יעקב, שהורשע בביצוע מעשים מגונים בשני קטינים בהם טיפל במרפאה ביתית בביתו

זמן צפייה: 00:22

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (ראשון) 55 חודשי מאסר על פסיכולוג הילדים ד"ר עידן קוסובסקי, שהורשע בביצוע עבירות מין בקטינים. קוסובסקי, בן 52 מזכרון יעקב, ירצה יותר מארבע שנים וחצי מאחורי סורג ובריח.

לפי כתב האישום שהוגש נגדו בשנת 2019, אשר רק חלקו הותר לפרסום, קוסובסקי שימש פסיכולוג חינוכי, ובמסגרת זו טיפל בין היתר בקטינים במרפאה פרטית בביתו. במסגרת זו, במהלך שנת 2019 ביצע מעשים מגונים בשני קטינים בהם טיפל.

ד''ר עידן קוסובסקי, פסיכולוג הילדים שהורשע בעבירות מין בקטינים, בעת מתן גזר דינו
קוסובסקי לפני גזר הדין | צילום: חדשות 13

עורכת דינו של קוסובסקי אמרה בתום הדיון: "נלמד את גזר הדין, עכשיו קיבלתי אותו לא הצלחתי עוד לעיין בו. שמעתי מה שאומר בית המשפט, מכבדים כמובן את בית המשפט ונחשוב על המשך צעדינו. מבחינת הנאשם זה בוודאי עונש לא קל. נשקול אם לערער אחרי שנלמד את החומר".

הפסיכולוג עידן קוסובסקי
הפסיכולוג עידן קוסובסקי | צילום: חדשות 13

קוסובסקי נעצר בעקבות ארבע תלונות של גברים, שהיו קטינים בעת ביצוע המעשים. מעשיו של קוסובסקי החלו עוד בשנות ה-90, ולפי אחד המתלוננים, הקשר ביניהם נשמר לאורך שנים, ונותק רק ב-2015, כשהיה בן 30. לדבריו, בין השניים היה מגע מיני מלא. בחקירתו טען הפסיכולוג כי הייתה בינו לבין אחד המתלוננים "סקרנות מינית", אך זו הייתה בדרגה נמוכה מאוד.