הותר לפרסום שם הפסיכולוג החשוד בעבירות מין בקטינים

לאחר הפרסום בחדשות 13, ובהתאם לבקשת המשטרה, התיר ביהמ"ש העליון לבטל את צו איסור הפרסום על פרטיו של ד"ר עידן קוסובסקי, שנעצר בעקבות 4 תלונות שהוגשו נגדו: "אינטרס הציבור גובר"

זמן צפייה: 02:21

ד"ר עידן קוסובסקי כבן 50 מאזור הצפון הוא הפסיכולוג שנעצר בחודש שעבר בחשד לביצוע עבירות מין בקטינים - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. בית המשפט העליון קבע כי ניתן לחשוף את זהותו של החשוד לאחר הפרסום בחדשות 13, ובעקבות בקשת המשטרה.

לפני כשבועיים ביקשה המשטרה מבית המשפט לפרסם את שמו של קוסובסקי, במטרה לאתר נפגעים נוספים בפרשה. פרקליטו של החשוד, עורך הדין שמואל ברזני, טען כי "יש ארבעה שמעידים, מדובר בחשדות לפני 30 שנה. לגבי שלושת המתלוננים החשוד מכחיש את המיוחס לו: אחד מהם היה בקשר חברי עד לא מזמן עם המשיב ואשתו. לגבי האחר הוא טוען שזה היה בהסכמה".

עוד בחדשות 13:

פסיכולוג ילדים מהצפון נעצר בחשד לעבירות מין בקטינים

מורה במוסד תורני בתל אביב הורשע בעבירות מין ב-18 מתלמידיו

מורה בפנימייה בחוף הכרמל נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בנערים

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: fotolia

ביום חמישי נעצר קוסובסקי בעקבות חשדות נגדו המבוססים על ארבע תלונות של גברים, שהיו קטינים בעת ביצוע המעשים לכאורה. על פי החשד, מעשיו של המטפל החלו עוד בשנות ה-90, ולפי אחד המתלוננים, הקשר ביניהם נשמר לאורך שנים, ונותק רק ב-2015, כשהיה בן 30. לדבריו, בין השניים היה מגע מיני מלא.

בחקירתו טען הפסיכולוג כי הייתה בינו לבין אחד המתלוננים "סקרנות מינית", אך זו הייתה בדרגה נמוכה מאוד. המשטרה מסרה כי "אנו רואים בחומרה כל חשד לניצול פגיעותם של קטינים".